کد خبر 159560
۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

تعیین تکلیف معادله‌های حل نشده نقل و انتقالات؛ چه کسانی پشت پنجره بسته ماندند؟

تعیین تکلیف معادله‌های حل نشده نقل و انتقالات؛ چه کسانی پشت پنجره بسته ماندند؟

با پایان فرصت نقل و انتقالات نیم فصل، تکلیف معادله‌های حل نشده این پنجره هم در نهایت مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ پنجره نقل و اننقالات زمستانی فوتبال ایران هم شب گذشته بسته شد و تیم‌ها به فعالیت خود در جابجایی بازیکنان به شکل رسمی پایان دادند. این در حالیست که تا آخرین دقایق پیش از بسته شدن پنجره برخی باشگاه‌ها و بازیکنان مشغول فعالیت بودند تا در نهایت به خواسته خود در این مقطع برسند. به آخرین وضعیت نقل و انتقالات و سرنوشت برخی از این ابهامات می‌پردازیم:

 

سیامک نعمتی در پرسپولیس ماند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل نیمکت نشینی در این تیم قصد جدایی داشت، در نهایت نتوانست با تیم خواهان خود یعنی گل گهر سیرجان به توافق برسد و به دلیل پر بودن فهرست این باشگاه امکان امضای قراردادش فراهم نشد. این بازیکن پیشنهادی هم از فولاد خوزستان داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت قراردادش را با سرخپوشان فسخ نکرده و در این تیم بماند.

 

فسخ یک طرفه با سیاوش یزدانی در دقایق آخر

مسئولان باشگاه استقلال شب گذشته با سیاوش یزدانی در جلسه بودند و سعی داشتند با او برای جدایی و فسخ دو طرفه به توافق برسند ولی این توافق حاصل نشد و در نهایت در دقایق پایانی پیش از بسته شدن پنجره قرارداد این بازیکن از سوی باشگاه استقلال به صورت یک طرفه فسخ شد تا نام او از فهرست آبی ها خط بخورد و بتوانند به جایش بازیکن آزاد جذب کنند. بدین ترتیب خود سیاوش یزدانی هم بازیکن آزاد است و همچنان می‌تواند به تیم دیگری برود.

 

کاوه رضایی در نزدیکی استقلال

کاوه رضایی، مهاجم نیم فصل گذشته تراکتور هم شب گذشته و در ساعات پایانی پیش از بسته شدن پنجره با استفاده از بندی در قراردادش به همکاری با سرخپوشان تبریزی پایان داد و به تهران سفر کرد و در انتظار خالی شدن فهرست استقلال به واسطه فسخ سیاوش یزدانی بود تا با این باشگاه قرارداد امضا کند. اگر چه این اتفاق خیلی دیر افتاد ولی حالا کاوه همچنان به عنوان یک بازیکن آزاد می‌تواند راهی استقلال شود و این اتفاق به زودی رخ می‌دهد.

 

وریا غفوری بیرون ماند

وریا غفوری در شرایطی که قراردادش با فولاد خوزستان فسخ شد و گفته می‌شد از استقلال، فولاد و پیکان پیشنهاد دارد ولی تا پایان پنجره به تیم جدیدی ملحق نشد و اگرچه همچنان برای او فرصت این وجود دارد تا به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود ولی صحبت‌هایی در مورد احتمال خداحافظی او از میادین وجود دارد و باید دید در نهایت چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خودش خواهد گرفت.

 

سایر موارد

* با توجه به بسته شدن پنجره نقل و اننقالات و منع جذب بازیکن خارجی به واسطه بدهی از سوی باشگاه استقلال و اینکه تنها یک جای خالی در فهرست خود دارند، این باشگاه در نهایت قادر به خرید یک بازیکن آزاد خواهد بود و به نظر می‌رسد کار آبی‌ها با جذب کاوه رضایی در این مقطع تمام خواهد شد.

* پرسپولیس هنوز خرید مهاجم خارجی خود را قطعی نکرده ولی با لنادرو پریرای برزیلی به توافقات نهایی رسیده است و مشکلی هم برای جذب او ندارد و به زودی قراردادش امضا خواهد شد. به نظر می‌رسد او هم تنها خرید زمستانی پرسپولیسی ها باشد.

* آیاندا پاتوسی و موسی کولیبالی با تیم جدیدی قرارداد امضا نکردند و اگرچه آنها هم بازیکن آزاد محسوب می‌شوند ولی احتمالا با پایان دوران حضورشان در فوتبال ایران مواجه خواهیم بود.

برچسب‌ها