کد خبر 159093
۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس از مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیر کرد

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس از مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیر کرد

سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی از سردار محمدقاسم ناظر تقدیر کرد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی «رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس» با صدور پیامی از زحمات سردار محمدقاسم ناظر «مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» در راستای برگزاری با شکوه همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس تقدیر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:
برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد قاسم ناظر
با سلام و تحیات؛    
بی شک این همایش شکوهمند که با جلوه گری های جذاب و اثربخش رسانه ای خود در مقیاس ملی و بین المللی و ادبیات سازی در فضای حقیقی و مجازی، قدرت معجزه گون ترکیب «علم و فناوری» با «ایمان و معنویت» در دفاع مقدس ملت ایران را به جهانیان عرضه کرد، در خور تقدیر و بویژه نیازمند تداوم و تکرار در ذهنیت و عینیت جامعه و زندگی نسل های جوان و آینده ساز این سرزمین است.
در این رهگذر بر خود وظیفه می دانم از همت و مجاهدت صادقانه جنابعالی به عنوان «رئیس محترم موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» و عضو شورای سیاستگذاری «همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس» در پدید آوردن این رخداد مبارک و ماندگار قدردانی و سپاسگزاری نمایم.
دوام توفیق، عزت و سربلندی آن برادر گرانقدر در برافراشته نگه داشتن پرچم پرافتخار شهیدان و حماسه آفرینان دفاع مقدس، تحت عنایت حصرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم طلب می نمایم.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس
سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی
بهمن ماه 1401

برچسب‌ها