کد خبر 158477
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

حدادی‌فر در گفتگو با "حیات":

نمی‌خواهیم دست خالی از زمین بازی با پرسپولیس خارج شویم/ ذوب آهن به روزهای خوبش برمی‌گردد

نمی‌خواهیم دست خالی از زمین بازی با پرسپولیس خارج شویم/ ذوب آهن به روزهای خوبش برمی‌گردد

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد شرایط این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس صحبت کرد.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و تمرینات را به شکل منظم پیگیری می‌کنیم و آماده بازی با پرسپولیس هستیم. ما به دنبال این هستیم که نمایش با کیفیتی مقابل پرسپولیس ارائه دهیم و بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و نتیجه خوبی هم کسب کنیم. هرچند کار سختی داریم ولی برای کسب یک نتیجه خوب به زمین می‌رویم.

وی افزود: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر و قهرمان نیم فصل است و تیم خوب و با کیفیت و پر مهره‌ای است و قطعاً کار سختی مقابل آنها در تهران در پیش داریم. آنها همیشه دنبال برد هستند و خصوصاً در دیدارهای خانگی نمی‌خواهند امتیاز از دست بدهند و همین موضوع کار مارا خیلی سخت می‌کند ولی تلاش ما این است که بتوانیم با امتیاز از این بازی به خانه برگردیم و برای آن تلاش می‌کنیم.

مربی ذوب آهن در مورد عملکرد این تیم هم توضیح داد: متاسفانه شرایط در دیدارهای اخیر بر وفق مراد ما نبوده و از لحاظ نتیجه گیری نتوانستیم خوب عمل کنیم و مزد زحماتمان را در زمین بگیریم. هم در لیگ و هم در جام حذفی نتایج قابل قبولی کسب نشده است ولی قرار نیست شرایط به این شکل ادامه پیدا کند و با برطرف کردن نقاط ضعف‌مان تلاش می‌کنیم ذوب آهن را به روزهای خوبش برگردانیم.

برچسب‌ها