کد خبر 158434
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

مسابقات اذان، حفظ، ترتیل، و قرائت قران کریم شرکت ملی پست آغاز شد

مسابقات اذان، حفظ، ترتیل، و قرائت قران کریم شرکت ملی پست آغاز شد

سي و نهمین دوره از مسابقات اذان، حفظ، ترتيل و قرائت قرآن كريم شرکت ملی پست صبح امروز با حضور جمعی از مدیران ارشد شبکه پستی، مدیران اجرایی و کارکنان آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ سي و نهمین دوره از مسابقات اذان، حفظ، ترتيل و قرائت قرآن كريم شرکت ملی پست در رشته های مختلف صبح امروز سه شنبه بیست و هفتم دی ماه جاری با حضور جمعی ازمدیران ارشد شبکه، مدیران واحدهای اجرایی و کارکنان واجد الشرایط بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مقیمی مسئول دبیرخانه شورای فرهنگی شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات گفت: نظر به فراخوان جامعه اسلامی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور به منظور برگزاری سی و نهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم تعداد22 نفر از همکاران مرد و کارکنان این شركت در رشته های مختلف: ترتیل، اذان و تحقیق با هم به رقابت پرداختند.   

وی در خصوص برگزار ی این مسابقه که با حضور و داوری مرتضوی مشاور ویژه معاونت وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست و از اساتید علوم قرآنی در این حوزه برگزار شد خاطر نشان کرد: در پايان این دوره از مسابقات یک نفر به ترتیب از هر رشته به مسابقات كشوري که روزهای سه شنبه و چهارشنبه هیجدهم و نوزدهم بهمن ماه جاری و در محل نمازخانه ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار خواهد شد  راه پیداخواهند کرد.   

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگی شرکت ملی پست در تکمیل این خبر افزود: آندسته از همکارانی که فرصت شرکت در این دوره از مسابقات بصورت ویدئو کنفرانس را نداشته اند می توانند صداهای ضبط شده خود را در هر کدام از رشته های مورد نظر به مدت یک دقیقه تهیه و تا پایان وقت مقرر اداری امروز سه شنبه بیست و هفتم دی ماه برای شرکت در مسابقه از طریق پیام رسان بله عنوان مسئول دبیرخانه شورای فرهنگی ارسال کنند.

وی خاطر نشان می گردد: پس از داوری و ارزیابی شرکت کنندگان، نفرات برتر به تفکیک هر استان مشخص شده و بر اساس ضوابط فنی و حد نصاب‌های لازم، به مرحله نهایی مسابقات سراسری که در اواسط بهمن ماه سال جاری به میزبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان امور مالیاتی کشور برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.   

برچسب‌ها