کد خبر 157757
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

قاضی‌زاده هاشمی در سفر به شهرستان‌های استان تهران:

امسال دارای برنامه تحولی هستیم/ برای هر اقدام شاخص عملکردی و اثربخشی تعریف شود

امسال دارای برنامه تحولی هستیم/ برای هر اقدام شاخص عملکردی و اثربخشی تعریف شود

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال دارای برنامه تحولی هستیم و آثار آن باید در اصلاح برنامه عملیاتی سال بعد دیده شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بازدید از شهرستان های استان تهران در شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران حضور یافت و ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: ما تقریبا از بیشتر استان‌های کشور بازدید به عمل آورده ایم که در هر کدام از این بازدیدها 2 جلسه شورای ترویج و شورای اداری را برگزار کرده ایم.

وی با بیان اینکه این جلسات در پایان سال جمع‌بندی خواهند شد،گفت: این جمع بندی نشان دهنده این خواهد بود که کدام استان ها توانسته‌اند در اجرای ماموریت ها موفق تر عمل کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه این نهاد متعلق به دستگاه اهل بیت (ع) است و باید قدر آن را بدانیم، تاکید کرد: تلاش داریم تمامی اقدامات با مشورت صورت گیرد که در این راستا  در یک سال اخیر گفتگو با جامعه هدف را در دستور کار قرار دادیم؛ امسال دارای برنامه تحولی هستیم که آثار آن باید در اصلاح برنامه عملیاتی سال بعد دیده شود.

قاضی زاده با بیان اینکه اقدامات باید منجر به نتیجه شود، گفت: باید کاری کنیم جامعه به ایثارگران افتخار دو چندان کند. این خانواده‌ها امانت هستند و باید کاری کنیم این خانواده رشد پیدا کند.

وی افزود: الگوی فرهنگ سازمانی، مدیران هستند و پرسنل به مدیران نگاه می‌کنند. ما هر اقدامی می‌کنیم، باید پیگیر حصول نتیجه برای آن باشیم. هر اقدامی باید نتیجه داشته باشد؛ اقدام بدون نتیجه ابتر است. برای هر اقدام شاخص عملکردی و بعد از آن شاخص اثربخشی طراحی می‌کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خیلی خوب است که جامعه خدمت‌گزار ایثارگران از خود ایثارگران باشد؛ اما در مقام خدمت باید خدمت‌گزار بود.

قاضی‌زاده بیان کرد: بنیاد شهید نسبت به بسیاری از سازمان‌های دیگر خدمات مناسب‌تری ارائه می‌دهد و به قول حاج قاسم باید جامعه ایثارگران را مانند خانواده خود دانست.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: باید به سراغ خانواده ایثارگران برویم و خودمان مشکلات آن‌ها را کشف و جامعه هدف را از اقداماتمان آگاه سازیم؛ باید برای این جامعه خادمان صدیق باشیم.

برچسب‌ها