کد خبر 157706
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

مجتبی توتونی در گفتگو با "حیات":

حالم از ضد فوتبال و بازی دفاعی به هم می‌خورد/ خیس شدن چمن آزادی بین دو نیمه برایم عجیب بود

حالم از ضد فوتبال و بازی دفاعی به هم می‌خورد/ خیس شدن چمن آزادی بین دو نیمه برایم عجیب بود

سرمربی تیم ون پارس اصفهان در خصوص عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی و اتفاقات این بازی صحبت کرد.

مجتبی توتونی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل ون پارس با پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ما عملکرد خوبی در این بازی داشتند و توانستیم شایستگی‌ها و توانایی‌هایمان را نشان دهیم. ما شانس خوبی برای پیروزی و صعود داشتیم ولی خب اتفاقات فوتبالی جوری رقم خورد که در نهایت در کمال شایستگی که همه مردم آن را دیدند حذف شدیم. حقیقتش کسی انتظارش را نداشت مقابل تیم پر مهره پرسپولیس که تعداد زیادی ملی پوش در اختیار دارد چنین نمایشی ارائه دهیم. من از همه بازیکنانم ممنونم و به همه آنها افتخار می‌کنم.

وی در مورد اینکه تیم ون پارس مقابل پرسپولیس دوبار پیش افتاد ولی هرگز رو به بازی دفاعی و ضد فوتبال نیاورد، گفت: من فلسفه فوتبالی خاصی برای خودم و تیمم دارم و باید بگویم حالم از ضد فوتبال و مسائل این چنینی به هم می‌خورد چون این موضوع روح فوتبال و ورزش را می‌کشد و با هدف اصلی ورزش در تضاد است. برای ما مهم این است که نمایشی ارائه دهیم که تماشاگر فوتبال آن را بپسندد و در ادامه اگر نتیجه حاصل شد اتفاق خوبی رخ خواهد داد. من روی بازیکنانم هم جوری کار کردم که چنین روحیه‌ای داشته باشند و هرگز رو به ضد فوتبال و بازی تدافعی نمی‌آوریم.

سرمربی ون پارس در ادامه عنوان کرد: فکر می‌کنم بدشانسی ما بود که در مرحله اول به چنین قرعه‌ سنگینی خوردیم و شاید اگر قرعه دیگری به ما می‌خورد می‌توانستیم راهی مرحله بعد شویم، کما اینکه در این بازی هم عملکرد خوبی داشتیم و شانس زیادی برای صعود داشتیم ولی در ضربات پنالتی آنها از تجربه بیشتر بازیکنانشان استفاده کردند و برنده شدند. فکر نمی‌کنم حتی تیم‌های لیگ برتری هم بتوانند در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس چنین نمایشی داشته باشند.

توتونی با اعتراض به اتفاقاتی که بین دو نیمه رخ داد، گفت: اتفاقی بین دو نیمه رخ داد که تمرکز تیم ما را گرفت. وقتی نیمه دوم به زمین آمدیم چمن را خیس کرده بودند و توپ از روی زمین بلند نمی‌شد. نمی‌دانم تعمدی در این موضوع وجود داشته یا نه و اینکه دلیل چنین کاری چه بود ولی این اقدام برای من به شخصه خیلی عجیب بود و به هر جهت تمرکز تیم ما را گرفت و مدتی بازی از دست ما خارج شد.

وی با تمجید از عملکرد گلرش در این بازی عنوان کرد: مهرابی گلر خوبی است و شایستگی‌هایش را در این بازی نشان داد و موقعیت‌های زیادی از تیم حریف گرفت و برایش آرزوی موفقیت دارم. سایر بازیکنان ما هم عملکرد خوب و شایسته‌ای داشتند و لایق بهترین اتفاقات هستند و امیدوارم در لیگ دسته اول با ادامه این روند اتفاق خوبی برا یما رخ دهد. زمانی که تیم را تحویل گرفتم جایگاه و وضعیت مناسبی در لیگ یک نداشت ولی در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب کردیم و خودمان را در جدول بالا کشیدیم و اگر بتوانیم فرم خوب خودمان را حفظ کنیم حتی توانایی این را داریم که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم و فصل بعد سه تیم اصفهانی در لیگ برتر داشته باشیم.

برچسب‌ها