کد خبر 156640
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

روشن شدن اهمیت بصیرت در حماسه 9 دی

روشن شدن اهمیت بصیرت در حماسه 9 دی

آقامیری گفت: حضور مردم در حماسه 9 دی باعث شد که این روز در تاریخ به ثبت برسد و از سال 88 بود که اهمیت بصیرت برای همه روشن شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ سید محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران در یکصد و هجدهمین جلسه شورا در نطق پیش از دستور خود با اشاره به تلاش دشمن برای شکست انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی باعث شد که این روز در تاریخ به ثبت برسد و از سال 88 بود که اهمیت بصیرت برای همه روشن شد.

وی با بیان اینکه دشمنی ها در سال های اخیر با تغییر نظم جهانی و تأثیرگذاری فرهنگی کشورهای شرقی در کنار بلوک غرب، باعث شده که آنها به سمت شرق حرکت کنند، افزود: افزایش توان علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و امنیتی باعث احساس خطر در دشمنان شده و با مدیریت و فرماندهی میدانی سردار سلیمانی و دیگر مجاهدان، فتنه ای دیگر در ابعاد میدانی و فرهنگی را با شکست مواجه کرد.

آقامیری ادامه داد: با استفاده از احساسات و عواطف نسل جوان سعی کردند که آنها را به میدان مبارزه با نظام بکشند و با کشته سازی آنها را علیه نظام بشورانند و این فتنه با تمام تلخی ها و از دست دادن جوانان مدافع امنیت، درس های بزرگی برای مسئولان داشت که باید در راستای تصویب قوانین موثر، رفع قوانین دست و پاگیر در عرصه اقتصادی، رفع تبعیض بین مردم و دیگر موارد اقدام کنند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: ما مسئولان باید تلاش کنیم که در سنگر شورای شهر تهران با تصویب لوایح و قوانین کارشناسی شده و با اولویت نیازهای مدیریت شهری، گام مؤثر برای گسترش رفاه در پایتخت جمهوری اسلامی برداریم.

برچسب‌ها