کد خبر 156074
۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر: سپاهان با بیشترین سهمیه

تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر: سپاهان با بیشترین سهمیه

تیم فوتبال سپاهان به واسطه درخشش مقابل نفت مسجد سلیمان بیشترین سهمیه را در تیم منتخب هفته دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر منهای دیدار لغو شده میان گل گهر و آلومینیوم اراک برگزار شد و به پایان رسید و مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکرد قابل قبولی در ترکیب تیم‌های خود داشتند. اگرچه هفته جذاب و دلچسبی را مشاهده نکردیم و انتخاب 11 بازیکن برای ترکیب منتخب هفته کار دشواری بود ولی جمع بندی‌های انجام شده به این 11 نفر رسید:

 

دروازه‌بان: حسین شهریاری (مس کرمان)

مسی‌ها روز خوبی مقابل تراکتور داشتند و توانستند مقابل خط حمله قدرتمند این تیم 90 دقیقه مقاومت کنند و حسین شهریاری، گلر این تیم هم موقعیت‌های خوبی از مهاجمان سرخپوش تبریزی گرفت تا بهترین گلر هفته سیزدهم لقب بگیرد.

 

مدافع میانی: محمد دانشگر (سپاهان)

مدافع میانی سپاهان موفق شد علاوه بر کمک کردن به تیمش در ثبت کلین شیت مقابل نفت مسجد سلیمان، یکی از گل های تیمش را هم به زیبایی به ثمر برساند و در برتری 4 گله طلایی پوشان نقش بسزایی ایفا کرد تا هفته خوبی را در مجموع پشت سر بگذارد.

 

مدافع میانی: حامد شیری (نساجی)

مدافع با تجربه نساجی به خوبی رهبر خط دفاعی تیمش در طول فصل است و با تجربه بالای خودش به استحکام خط دفاعی و چینش دفاع تیمی به خوبی کمک می‌کند. او توانست تک گل تیمش در دیدار مقابل هوادار را هم به ثمر برساند و مانع شکست مازندرانی ها در هفته سیزدهم شود.

 

مدافع راست: کوین یامگا (استقلال)

یک بار دیگر با توانایی بالای خودش در زدن ضربات پنالتی ناجی استقلال شد و 3 امتیاز برای آبی پوشان به ارمغان آورد. یامگا ضعف خودش در امور دفاعی را تا حد زیادی پوشش داده و در نفوذ ها هم مثل همیشه خطرناک ظاهر شد و در مجموع روز خوبی مقابل صنعتا نفت داشت.

 

مدافع چپ: امید نورافکن (سپاهان)

تیم فوتبال سپاهان روز درخشانی مقابل نفت مسجد سلیمان داشت و هر تعداد بازیکن از این تیم در بین برترین ها قرار بدیم باز هم جایش را دارد. امید نورافکن که بعد از اتفاقات جا ماندن از جام جهانی همچنان با روحیه بالا در ترکیب تیمش می درخشد و با یک شوت تماشایی زیباترین گل هفته را هم به ثمر رساند.

 

هافبک دفاعی: مهدی مهدی‌پور (استقلال)

بعد از نیمکت نشینی در دربی که مورد انتقاد خیلی از کارشناسان فوتبال قرار گرفت، مهدی پور در بازگشت به ترکیب استقلال عملکرد درخشانی داشت. ضربه ایستگاهی او به زحمت از روی خط دروازه از سوی مدفعان صنعت نفت برگشت داده شد و چند موقعیت هم برای مهاجمان استقلال ایجاد کرد که مورد استفاده قرار نگرفت.

 

هافبک هجومی: فرشاد احمدزاده (سپاهان)

احمدزاده که فصل قبل در سپاهان نتوانسته بود توانایی‌هایش را به خوبی نشان دهد، در فصل جدید زیر نظر مورایس به بهترین شکل درخشان ظاهر می‌شود و مهره کلیدی ترکیب سپاهان است و با یک پاس گل و چندین موقعیت سازی برای مهاجمان از ستاره های بازی بود.

 

هافبک هجومی: مجتبی حقدوست (پیکان)

پیکان روز خوب و قابل قبولی مقابل پرسپولیس داشت و توانست علاوه بر گرفتن تساوی و بسته نگه داشتن دروازه، چندین بار هم در فاز هجومی به دروازه سرخپوشان حمله کند. مجتبی حقدوست پل خوبی بین فاز دفاعی و هجومی پیکان بود و پاس های او اکثرا به مقصد رسید.

 

مهاجم: ساسان انصاری (فولاد)

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان که مهره مورد اعتماد جواد نکونام است و در دیدار با ذوب آهن هم تک گل تیمش را به ثمر رساند و عملکرد خوبی داشت و بارها هم خط دفاعی حریف را آزار داد و می‌توانست به گل‌های بیشتر برسد.

 

مهاجم: محمدرضا سلیمانی (ذوب آهن)

سلیمانی کم کم به همان مهاجم شش دانگی تبدیل می‌شود که مهدی تارتار در خط حمله تیمش نیاز دارد و مقابل فولاد هم با گلزنی به کمک سبزپوشان اصفهانی آمد تا ذوب آهن هفته سیزدهم با شکست روبرو نشود.

 

مهاجم: شهریار مغانلو (سپاهان)

شهریار این روزها یکی از بهترین مهاجمان نوک لیگ برتر است که مشتریانی هم برای نیم فصل دارد ولی سپاهان بعید است این ستاره خودش را از دست بدهد. او هم روی زمین و هم روی هوا میتواند خطر ساز باشد و با یک گل و ایجاد 3 موقعیت خطرناک دیگر ستاره تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان بود.

برچسب‌ها