کد خبر 155441
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «حیات» با اشاره به لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل:

غربی‌ها خواستند به اغتشاشگران دلگرمی بدهند

غربی‌ها خواستند به اغتشاشگران دلگرمی بدهند

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل را چراغ سبزی برای اغتشاشگران داخلی خواند و گفت: غربی‌ها از هر ابزاری که در اختیار دارند برای کمک به جریانات تجزیه طلب و برانداز استفاده می‌کنند.

حسین نوش آبادی در گفتگو با «حیات» با بیان اینکه لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل یک تجربه سیاسی و حقوق بشری بوده گفت: از چنین اقداماتی برای فشار بر کشورهای مستقل استفاده می‌شود که باید آن را در راستای سیاست فشار حداکثری آمریکا دانست.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غربی‌ها برای اینکه به اغتشاشگران دلگرمی بدهند و خود را بعنوان حامی آنان معرفی کنند دست به چنین رفتارها و اقداماتی می‌زنند.

وی لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل را چراغ سبزی برای اغتشاشگران داخلی خواند و افزود: غربی‌ها از هر ابزاری که در اختیار دارند برای کمک به جریانات تجزیه طلب و برانداز استفاده می‌کنند. البته این مساله چیز جدیدی نیست و نتیجه‌ای هم در بر نخواهد داشت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه با بیان اینکه این اتفاق تا حدی گویای کم کاری نهادهای حقوقی و سیاسی است گفت: برای تبیین مسائل داخلی خود ضعف داریم. ما از نماینده های جمهوری اسلامی در خارج از کشورمان انتظار داریم که اجازه ندهند به این راحتی مصوبه‌ای برعلیه ایران به تصویب برسد.

نوش آبادی ادامه داد: چنین اتفاقاتی کم کاری مسئولین ما در خارج از کشور را نشان می‌دهد. آنها حق ماموریت‌های ویژه می‌گیرند پس باید کارهای ویژه هم انجام بدهند. اینکه دست روی دست بگذاریم ومنتظر بمانیم و ببینیم از کجا می خواهند به ما لطمه بزنند درست نیست.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی رابطه قوی‌تر با رسانههای خارجی، نشست با اهالی قلم و مطبوعات را از ضرورت‌های ارائه تعریف صحیح از شرایط داخلی ایران دانست و ادامه داد: این کم کاری و کوتاهی ماست که نتوانستیم چهره واقعی جمهوری اسلامی را معرفی کنیم واز مسائل حقوق بشریمان دفاع کنیم.

نوش آبادی در ادامه درباره وظایف زنان جامعه در برابر این حربه سیاسی گفت: بانوان ایرانی باید جایگاه وارزش خودشان را بیشتر در نظر بگیرند و برخلاف تبلیغات غربی‌ها نشان بدهند عفاف و حجاب نه فقط مانع نیست بلکه یک موتور حرکت به سمت تعالی و پیشرفت است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان گفت: جوامع غربی تلاش میکنند تا اغتشاشها تداوم داشته باشد و امری طبیعی جلوه کند اما ما می‌دانیم که این حوادث در سایه استفاده از ابزار پول، تطمیع و برخی عوام فریبی‌ها ادامه پیدا کرده است.

برچسب‌ها