کد خبر 155272
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

اسکالونی: می‌دانیم باید چطور مقابل فرانسه بازی کنیم/ فرانسه فقط امباپه نیست

اسکالونی: می‌دانیم باید چطور مقابل فرانسه بازی کنیم/ فرانسه فقط امباپه نیست

سرمربی تیم ملی آرژانتین از شرایط رویارویی با فرانسه در فینال جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فرانسه در فینال رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: امیدوارم جام را ببریم. این اتفاق بزرگی خواهد بود. ما می‌دانیم که چگونه به فرانسه حمله کنیم. یک برنامه روشن در ذهن خواهیم داشت و آن را دنبال می‌کنیم. ما قبلاً تصمیم گرفته‌ایم که چگونه مقابل فرانسه آماده شویم. یک تمرین دیگر باقی مانده و مطمئناً خواهیم فهمید که چگونه مقابل آنها بازی خواهیم کرد. ایده این است که بتوانیم به آنها صدمه بزنیم و تا حد امکان کمتر دفاع کنیم.

وی افزود: فرانسه فقط امباپه نیست، بازیکنان دیگری هم هستند که او را تامین می‌کنند و او را تبدیل به بازیکن بهتری می‌کنند. او یکی از بازیکنان بزرگ است که در عین حال جوان است و به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. برای توقف آن به کار گروهی نیاز داریم. متوقف کردن امباپه تنها وظیفه یک بازیکن نیست، وظیفه کل تیم است. فرانسه در همه پست‌ها بازیکنان تعویضی دارد، آنها می‌توانند توپ را در اختیار بگیرند و ما باید دقیقه به دقیقه مقابل آنها بازی کنیم و برنامه داشته باشیم.

سرمربی 44 ساله تیم ملی آرژانتین در رابطه با ترس از اشتباه داوری گفت: نه، او داور خوبی است و با VAR به هیچ تیمی آسیب نمی‌رسد. باید اجازه دهید کار خودش را انجام دهد.

وی در مورد شرایط لیونل مسی اظهار داشت: نمی‌دانم این آخرین بازی بین‌المللی در دوران حرفه‌ای مسی خواهد بود یا نه، اما امیدوارم او به بهترین شکل به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد. بازی آرژانتین مقابل فرانسه است، فراتر از مسی و امباپه. لئو حالش خوب است. بازیکنان زیادی برای انجام این بازی وجود دارند.

اسکالونی ادامه داد: ما بهترین هواداران جهان را داریم، آنها به شادی نیاز دارند و ما سعی خواهیم کرد آن را به آنها بدهیم. انتقاد من را آزار نمی‌دهد، این یک چیز بسیار عادی است. سعی می‌کنم کارم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. من با کسانی که می‌گویند فینال را از قبل برده‌ایم و نیازی به استرس نیست، موافق نیستم. آنها هم بازی می‌کنند و شما باید حریف را آنالیز کنید و روی آن کار کنید. ما نمی‌توانیم فقط به پیروزی فکر کنیم، چاشنی‌های زیادی وجود دارد که بتوانیم آن را به خوبی تجزیه و تحلیل کنیم و باید سعی کنیم شکست نخوریم.

وی افزود: من قبلا ترکیب را انتخاب کرده‌ام و شما می‌توانید یکی دو ساعت دیگر متوجه شوید. ما بازی را بر اساس وارد کردن بیشترین آسیب به حریف برنامه‌ریزی می‌کنیم.

سرمربی آرژانتین در رابطه با مصدومیت بازیکنان تیمش گفت: مسی و آنخل دی‌ماریا خوب هستند و در بهترین شرایط آمادگی جسمانی به سر می‌برند.

وی افزود:‌ بازی یکشنبه برایم خیلی مهم است و یکی از مهمترین بازی‌های زندگی‌ام است. امیدوارم با سربلندی از قطر به آرژانتین برگردیم. امیدواریم قهرمان جام جهانی شویم و اگر این اتفاق نیفتد بازهم باعث افتخارم است که مردم این تیم را حمایت کردند.

بازی تیم‌های آرژانتین و فرانسه فردا از ساعت 18:30 برگزار می‌شود.

برچسب‌ها