کد خبر 152353
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

امکانات ورزشی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت ایثارگران قرار می گیرد

امکانات ورزشی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت ایثارگران قرار می گیرد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه امکانات توانبخشی و ورزشی بنیاد شهید در خدمت ایثارگران و جانبازان و فرزندان آنان قرار می گیرد گفت: به رسمیت شناختن و توسعه مجموعه های ایثارگری از برنامه مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است. جامعه ایثارگری به مرور اداره امور خود را در همه عرصه های ورزشی، اجتماعی به دست خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار حیات طیبه، دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز شنبه 25 تیرماه در مراسم «جشن بزرگ ولایت»؛ بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی تجلیل از شهدا و جانبازان ورزشکار در باشگاه ستارگان ایثار با  تبریک عید سعید غدیر و تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران در سخنانی گفت: خانواده بزرگ ایثار و شهادت  با وجود اینکه سالهای زیادی از دوران حماسه و جهاد گذشته و جانباز معزز ما علی رغم اینکه مجروحیت های سخت سالهای جنگ بخشی از جسم آنان را متاثر کرده، همچنان با روحیه، با نشاط و فعال در عرصه های مختلف حاضرند.

وی تاکید کرد:  برادران جانباز ما با همت بلند، نه تنها در عرصه های ورزشی، در حوزه های مختلف  فرهنگی و اجتماعی و در قالب فعالیت های گروه های جهادی هم در حال خدمت به مردم هستند و این برای جامعه امروز و فرزندان ما درس آموز است . روح بلند و متعالی جانبازان عزیزان آنان را به حرکت در می آورد و محدودیت های جسمی مانع آنان نیست

معاون رئیس جمهور افزود: در خانواده  بزرگ ایثار و شهادت  افراد پرتوان با ظرفیت بسیاری حضور دارند که اگر به آنان اعتماد کنیم و کار را به آنان بسپاریم و نقش حامی و پشتیبان داشته باشیم آن را به خوبی پیش می برند. باید به مرور فعالیت ها در هر بخشی که ایثارگران بتوانند، به دست بگیرند و به سرانجام  برسانند را به خود آنان محول کنیم و بنیاد نقش سیاستگذاری و هدایتگری داشته باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با تاکید بر اینکه امکانات و توسعه فعالیت های ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران  در خدمت خود ایثارگران و جانبازان و فرزندان آنان قرار می گیرد، خطاب به جانبازان معزز حاضر در این جشنواره گفت:  شما در طول 40 سال گذشته از زمان حرکت انقلابی در صف مقدم بوده اید، در دوره دفاع از این سرزمین جان خود را فدا کرده اید و بعد از آن هم ایثار و صبوری کرده اید و صاحب تجربه های ارزشمند هستید. خداوند را بخاطر این بضاعت گسترده شاکریم.


لازم به ذکر است در این مراسم سردار فدوی جانشنین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دکتر یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر و جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند و در پایان این جشن از تعدادی از جانبازان ورزشکار تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها