کد خبر 151628
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

دیدار ویدئو کنفرانسی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان کردستان

دیدار ویدئو کنفرانسی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان کردستان

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران در هشتمین دیدار ویدئو کنفرانسی خود با جمعی از ایثارگران استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری حیات طیبه، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی چون تأمین مسکن، معیشت و درمان پرداخت.

رئیس بنیادشهید و امور ايثارگران با تاکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمانی معاضدت محور خواهد بود تاکید کرد: در دادگاه‎‌های شاهد باید از فرزندان شهدا و ایثارگر معاضدت گردد تا اجحاف در حق آنها صورت نگیرد و احساس نکنند که کسی را ندارند، بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه حمایت از خانواده شهدا و ایثارگر را بر عهده دارد.

رضا نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان نیز در این دیدار ویدئوکنفرانسی ضمن معرفی ایثارگران حاضر در جلسه به بیان نکاتی در مورد آنان پرداخت.

در این دیدار ویدئوکنفرانسی، «رابعه محمدی» فرزند شهید، «حسین فغفوری» جانباز 40 درصد، «سیده شلیرحسینی» فرزند جانباز متوفی، «هادی سجادی‌اصل»، «علی اله معظمی»، «حسن حسام‌لی»، «کمال تن‌آرا»، «سالار فتحی» و «ثوبیه مرادی» فرزند شهید حضور داشتند.

برچسب‌ها