کد خبر 151607
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

دیدار ویدئوکنفرانسی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران با ایثارگران آذربايجان شرقی

دیدار ویدئوکنفرانسی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران با ایثارگران آذربايجان شرقی

به گزارش حیات‌طیبه، دیدار ویدئوکنفرانسی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران با جامعه هدف استان آذربايجان شرقی روز سه‌شنبه 16 آذرماه در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست پس از استماع مسائل و درخواست‌های ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی چون تأمین مسکن، معیشت و اشتغال پرداخت.

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ظرفیت و توان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراکز استانی گفت: قابلیت‌های بالایی در مراکز استانی در راستای خدمات به ایثارگران داریم و تلاش مان بر  این است از این ظرفیت نهایت استفاده بشود.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران عنوان کرد: جوانان در جامعه ایثارگری باید اولویت زندگی خود را بر روی اشتغال زایی بگذارند و تا جوان هستند کارآفرینی کنند تا از لحاظ مالی خود را به ثبات و استقلال برسانند.

عباس پورحسن مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ویدئوکنفرانسی ضمن معرفی ایثارگران حاضر در جلسه به بیان نکاتی در مورد آنان پرداخت.

گفتنی‌ست رضا لطفی نگارستانی، بهناز امینی، علیرضا میر صابری، سولماز پورصمد ثالث، امیر موسوی، علیرضا پیرجباری، صمد قاسم‌پور، نرگس تقی‌زاده بنایی، امیر اسدی‌اصل، پری شوقی از ایثارگران حاضر در این دیدار ویدئوکنفرانسی بودند.

برچسب‌ها