کد خبر 148677
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جدید الورود دانشگاه آزاد اسلامی

آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جدید الورود دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش حیات، اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص زمان و نحوه ثبت‌ تقاضای انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: سامانه مدیریت نقل و انتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی :  monada.iau.ir از روز یکشنبه 11 آبانماه لغایت 13 آبان ماه سالجاری برای ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری (Ph.D) باز خواهد بود. در این اطلاعیه تاکید شده متقاضیان واجد شرایط به هیچ عنوان در واحد مبداء ثبت نام ننمایند.


   در ادامه این اطلاعیه آمده است : بر اساس اطلاعات مندرج در سایت مذکور، متقاضیان جدید الورود با کد ملی و شناسه انتخاب رشته می توانند درخواست خود را در سامانه ثبت نمایند و تمامی مراحل و فرآیند رسیدگی به درخواست ها از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است .
بر اساس اطلاعیه مذکور، انتقال دانشجو صرفاً از طریق سامانه مربوطه صورت می گیرد و فقط مدارک و تقاضاهای ارسال شده از طریق سامانه مورد بررسی و ملاک عمل خواهد بود و به درخواست‌هایی که خارج از سامانه و یا پس از پایان مهلت زمانی اعلام شده اقدام شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 انتهای پیام

برچسب‌ها