کد خبر 148588
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

ویژه نامه شهدای خان طومان:

گفت و گو با دختر شهید "حسن رجایی فر": لحظه دیدار پدر نزدیک است

گفت و گو با دختر شهید "حسن رجایی فر": لحظه دیدار پدر نزدیک است

مهدیه رجایی فر گفت: بعد از خبر شهادت پدرم، آرزو داشتم، زمانی پیکرش را پیدا کنند که جرات دیدنش را داشته باشم و خوشحالم زمانی او را می بینم که خداوند توان و صبر لازم را به من عطا کرده است.

"شهید حسن رجایی فر"، از شهدای خان طومان است که روز گذشته خبر بازگشت پیکرش پس از تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه پاسداران به اتفاق 7 شهیددیگر اعلام شد.  "مهدیه رجایی فر" دختر شهید "حسن رجایی فر" در گفت و گو با خبرنگار حیات پس از شنیدن خبر شناسایی پیکر پدرش اظهار داشت: از همان روز اول که پدرم برای مبارزه با داعش عازم سوریه شد، منتظر شنیدن خبر شهادتش بودم.

 


دختر شهید خان طومان "حس رجایی فر" گفت: پدرم هر بار قبل ازاعزام به ماموریت، از اهداف و آرمان های شهدای مدافع حرم برای من صحبت می کرد و اینکه دفاع از مردم و حریم مقدس اهل بیت (علیهم السلام) چه جایگاه بالایی دارد.

وی با بیان داشت: ما روز گذشته از طریق فضای مجازی متوجه شناسایی پیکر پدر شدیم و پس از آن برای تایید خبر به سپاه تهران و سپاه استان مازندران تماس گرفتیم که پاسخ دقیقی دریافت نکردیم.

دختر شهید رجایی فر ادامه داد: خانواده شهدای خان طومان از حضور پیکر شهدای تازه تفحص شده در مشهد مقدس بی اطلاع بودند. فردا هم احتمالا پیکر پنج تن از شهدای شناسایی شده مازندران را به استان ما منتقل می شوند.

 


وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشتی به مناسبت شناسایی 5 شهید استان مازندران به زودی در ساری برگزار می شود، گفت: سپاه استان با هماهنگی خانواده قرار است در مصلی شهر بابل، مراسم بزرگداشتی را برای پدر برگزار کند که زمان آن هنوز اعلام نشده است.
مهدیه رجایی فر  در پایان عنوان کرد: بعد از خبر شهادت پدرم، آرزو داشتم، زمانی پیکر پدرم را پیدا کنند که جرات دیدنش را داشته باشم و خوشحالم زمانی او را می بینم که خداوند توان و صبر لازم را به من اعطا کرده است.
انتهای پیام

برچسب‌ها