کد خبر 148499
۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانبازان مرکز توانبخشی بقیة الله‌(عج)

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانبازان مرکز توانبخشی بقیة الله‌(عج)

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز شنبه ۵ مهر ضمن بازدید از مرکز توانبخشی بقیه الله با جانبازان حاضر در این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حیات، مهندس سعید اوحدی در دیدار با جانبازان قطع نخاعی مرکز جامع فرهنگی ورزشی آسایشگاه  توانبخشی بقیة الله‌(عج) ضمن اظهار خشنودی از حضور در جمع پر فیض جانبازان اظهار داشت: عزتی که خداوند به شما عنایت کرده، باعث شده که با وجود  مشکلات موجود، اینطور با صلابت و اقتدار در آستانه چهلمین سال دفاع مقدس پای باورهایتان بایستید و اینچنین با روحیه و پر نشاط باشید. 

وی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت برطرف کردن مشکلات جانبازان افزود: اگر ما قدر شما را بدانیم مشکلات حل خواهد شد و راه های بسته به یاری پروردگاری که شما از بنده های عزیزش هستید، باز خواهد شد. 

اوحدی در ادامه تاکید کرد: در مورد مشکلاتی که پیرامون مسائل ورزشی جانبازان عزیزمان وجود دارد ما سراپا گوش هستیم که هر چه نیاز شماست را پیگیری و درحد توان فراهم می کنیم و انشاالله تمام موانع را با کمک خود شما از سر راه بر خواهیم داشت.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار صمیمی  از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات جانبازان مرکز توانبخشی بقیه الله قرار گرفت و دستوراتی را برای پیگیری درخواست‌های این عزیزان صادر کرد. 

انتهای پیام 

برچسب‌ها