کد خبر 147581
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

رساندن پیام انقلاب به مردم مهمترین وظیفه روابط عمومی است

رساندن پیام انقلاب به مردم مهمترین وظیفه روابط عمومی است

مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام با بیان اینکه رساندن پیام انقلاب به نسل های آینده باید مهمترین وظیفه اهالی رسانه و روابط عمومی باشد، گفت: روابط عمومی ها و رسانه‌ها می توانند فرهنگ متعالی ایثار و شهادت را در بین آحاد مردم جامعه گسترش دهند.

به گزارش پایگاه خبری حیات، به مناسبت نخستین روز از هفته ارتباطات و روابط عمومی، با حضور اسدالله تولیده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام شهر ایلام، ضمن گلباران و عطر افشانی مزار منور شهدا به مقام والای آنان ادای احترام کردند.
تولیده در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عرصه اطلاع رسانی، به نقش روابط عمومی و ارتباطات در دوام و بقای سازمان اشاره کرد و گفت: هفته روابط عمومی فرصتی است که به جایگاه و نقش روابط عمومی در عصر حاضر و مسئولیت خطیر آن در حوزه‌های ارتباطات، مدیریت و تنویر افکار عمومی پرداخته شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه رساندن پیام انقلاب به مردم و نسل‌های آینده باید مهمترین وظیفه اهالی رسانه و روابط عمومی باشد، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها با استفاده از ابزار و تکنولوژی‌های به روز، می توانند فرهنگ متعالی ایثار و شهادت را در بین آحاد مردم جامعه گسترش دهند.
وی به بیان خاطراتی از رزمندگانی که در دوران مقدس در این حوزه فعالیت داشتند اشاره کرد و گفت: رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس وظیفه روابط عمومی را بر عهده داشتند امروز بهترین الگو برای روابط عمومی‌ها بشمار می‌آیند.

برچسب‌ها