کد خبر 147535
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

سرعت در پاسخگویی مهم‌ترین امر در خدمت‌رسانی‌ به ایثارگران است

سرعت در پاسخگویی مهم‌ترین امر در خدمت‌رسانی‌ به ایثارگران است

مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی اظهار کرد: سرعت در پاسخگویی، تکریم ایثارگران، کاهش ایستگاه‌های کاری و تقویت میز خدمت (هاتف)، مهم‌ترین استراتژی بنیاد آذربایجان شرقی در امر خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری است.

به گزارش پایگاه خبری حیات، عباس پورحسن، با حضور در میز خدمت و پاسخگویی به مراجعان با رعایت اصول بهداشتی، اظهار کرد: سرعت در پاسخگویی، تکریم ارباب رجوع، کاهش ایستگاه‌های کاری و تقویت میز خدمت (هاتف)، مهم‌ترین استراتژی بنیاد آذربایجان شرقی در امر خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری در سال جاری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه کوشش و یاری همه همکاران در طرح «تکریم ارباب‌رجوع» و تحقق اهداف سازمان نقش حائز اهمیتی دارد، افزود: تعهد سازمانی و مسئولیت‌پذیری نیروی انسانی در حیطه کاری خود موجبات نیل به اهداف عالی را فراهم خواهد کرد.
عباس پورحسن توانمندی، صبر و بردباری را مهم‌ترین اصل اخلاقی در انجام امور اداری و پیگیری مسائل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد.
مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی تصریح کرد: این بنیاد بر اساس وظیفه ذاتی خود که همانا انجام خدمت صادقانه و به‌موقع به جامعه ایثارگری است، کسب رضایتمندی این عزیزان و ارتقای بیش‌ از پیش آن را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود دانسته و به همین خاطر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.
وی بیان داشت: هدف از اجرای این طرح خدمت‌رسانی هر چه بهتر به جامعه معزز شاهد و ایثارگر همراه با حفظ سلامت آن عزیزان بوده و در این راستا همکاران ما با استقرار در میزخدمت و رعایت اصول بهداشتی پاسخگوی مراجعان هستند.
وی افزود: تلفن ۱۶۱۶ در ساعت اداری پل ارتباطی ایثارگران با کارکنان بنیاد است.

برچسب‌ها