کد خبر 146103
۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

اعلام زمان‌بندی پرداخت سود مجمع سال 1398 موسسه اندوخته شاهد

اعلام زمان‌بندی پرداخت سود مجمع سال 1398 موسسه اندوخته شاهد

جدول زمان‌بندی ثبت‌نام و پرداخت سود مجمع عمومی سال 1398 توسط موسسه اندوخته شاهد منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری حیات ،بر اساس این جدول اعضای موسسه اندوخته شاهد می‌توانند در بازه‌های زمانی مشخص‌شده و با مراجعه به سایت شرکت ذخیره شاهد (بخش پرتال اعضا)، قسمت پرداخت نسبت به ثبت درخواست مطالبات خود اقدام کنند.
همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شد، سود تقسیم‌شده به ازای هر واحد سهمی که هر یک از اعضای محترم در تاریخ 21 مهرماه 1398 داشته‌اند، معادل مبلغ 90 ریال است که اعضا می‌توانند از طریق سایت شرکت ذخیره شاهد (بخش پرتال اعضا) از میزان مجموع مطالبات خود باخبر شوند. ضمن اینکه این شرکت با توجه به مناسب بودن واحد سهمی برای خرید به اعضا پیشنهاد کرده است با انتخاب گزینه تبدیل مطالبات به واحد سهمی نسبت به افزایش میزان سرمایه‌گذاری اقدام نمایند.
بر این اساس اعضایی که دارای تعداد واحد سهمی از 1 تا 11 هزار سهم هستند می‌توانند در فاصله زمانی 10 الی 20 دی‌ماه نسبت به ثبت درخواست سود خود اقدام کنند تا سود خود را در تاریخ 7 بهمن‌ماه دریافت کنند.
اعضای دارای تعداد واحد سهمی از 11 هزارتا 30 هزار سهم نیز می‌توانند در فاصله زمانی 21 الی 30 دی‌ماه نسبت به ثبت درخواست سود خود اقدام کنند تا سود خود را در تاریخ 5 اسفندماه دریافت کنند.
همچنین اعضای دارای 30 تا 48 هزار سهم از 1 الی 10 بهمن‌ماه و اعضای دارای 48 تا 82 هزار سهم از 11 الی 20 بهمن‌ماه می‌توانند نسبت به ثبت درخواست‌های خود اقدام کنند تا سود خود را به ترتیب در تاریخ‌های 26 اسفندماه 98 و اول اردیبهشت‌ماه 99 دریافت کنند، همچنین اعضای دارای 82 هزار سهم به بالا نیز از تاریخ 21 الی 30 بهمن‌ماه 98 می‌توانند نسبت به ثبت درخواست‌های خود اقدام کرده و سود خود را در تاریخ 22 اردیبهشت‌ماه 99 دریافت کنند.
گفتنی است اعضایی که پرونده آنها به هر دلیلی مسدود است و وراث محترم اعضایی که فوت کرده‌اند، قیم اعضایی که به سن قانونی نرسیده‌اند و یا به هر دلیل حق تصرف در اموال آنان به قیم سپرده‌شده، اعضای محترمی که شماره‌حساب بانکی آن‌ها دچار اشکال است و یا فاقد شماره‌حساب هستند و اعضایی که کد ملی آنها در سیستم جامع این شرکت ثبت‌نشده باید با در دست داشتن مدارک هویتی جهت رفع مشکل خود به رابطان و نمایندگان شرکت ذخیره شاهد مستقر در دفاتر ادارات یا ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران محل سکونت خود مراجعه کنند.

برچسب‌ها