کد خبر 145915
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

ارائه خدمات شایسته به ایثارگران در سایه ارتقای فرهنگ سازمانی محقق می‌شود

ارائه خدمات شایسته به ایثارگران در سایه ارتقای فرهنگ سازمانی محقق می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه فرهنگ سازمانی در موفقیت، تعالی و راهبردهای سازمان نقش محوری دارد، گفت: ارائه خدمات شایسته و بهینه به جامعه ایثارگری در سایه ارتقای فرهنگ سازمانی تحقق خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری حیات، هدایت مظلومی در نشست هم اندیشی که با رویکرد ارتقای فرهنگ سازمانی و با حضور مدیران کل چند استان برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ سازمانی در موفقیت، تعالی و راهبردهای سازمان نقش محوری دارد، گفت: ارائه خدمات شایسته و بهینه به جامعه ایثارگری در سایه ارتقای فرهنگ سازمانی تحقق خواهد یافت.
مظلومی تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ سازمانی در  رضایت شغلی همکاران و جامعه هدف تأثیر مستقیم و مثبت دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ضمن بیان چالش‌ها در حوزه‌های مختلف گفت: اصلاح قوانین و بازنگری در جهت شفاف سازی شرح خدمات، مناسب ترین راهکار جهت برون رفت از این مشکلات است.
مظلومی تعامل گرایی درون سازمانی و برون سازمانی، تمرکز زدایی خدمات و تفویض اختیار، آگاهی بخشی در سازمان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان همکاران در قالب برنامه‌های ورزشی، اردویی، اجرای برنامه‌های آموزشی در تمام سطوح برای همکاران و صرفه جویی و کاهش هزینه‌ها را از راهکارهای عملی در فرهنگ سازمانی دانست و عنوان کرد: باید با هم افزایی، همفکری و هم اندیشی سازمان را به سمت و سوی سازمانی پویا و منسجم و یکپارچه سوق دهیم.
عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز به ارائه مطالبی پیرامون مسئولیت پذیری کارکنان، قضاوت مخاطب نسبت به عملکردها، پایبندی به معیارها و شاخص های سازمانی، شکل دادن به فرهنگ سازمانی و اعتدال در انعطاف پذیری پرداخت.
همچنین اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در خصوص اعتقاد قلبی به جایگاه بنیاد، یکپارچه سازی، بکارگیری تجارب همکاران بازنشسته بنیاد، نوآوری، آموزش همکاران در قالب کارگاه، استفاده از ابزار تشویق و تنبیه و ایجاد رضایت شغلی موضوعاتی را مطرح کرد.

برچسب‌ها