کد خبر 145844
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

تربت حیدریه قهرمان لیگ گلبال جانبازان خراسان رضوی شد

تربت حیدریه قهرمان لیگ گلبال جانبازان خراسان رضوی شد

دور چهارم و نهایی رقابتهای لیگ گلبال جانبازان خراسان رضوی با قهرمانی شهرستان تربت حیدریه پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری حیات، هجدهمین دور از رقابتهای لیگ گلبال مردان استان که با شرکت 8 تیم از فروردین ماه سال جاری آغاز شده بود در محل سالن سردار شهید علی جلیلی این شهرستان پایان یافت.
تیم جانبازان شهرستان تربت حیدریه کاپ قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد و تیم های امید مشهد و هیات گلبال خراسان رضوی نیز به ترتیب با 18 و 13 امتیاز بر سکوی دوم و سوم این رقابت ها ایستادند. 
مشهد (2تیم)، گناباد، نیشابور،سبزوار، خواف، و تربت حیدریه، 8 تیم حاضر در هجدهمین دور از رقابت های لیگ گلبال مردان خراسان رضوی به میزبانی تربت حیدریه بودند.
محمود باقرزاده رئیس هئیت نابینایان و کم بینایان خراسان رضوی نیز در آیین اختتامیه این مسابقات که با تقدیر از تیم های برتر همراه بود، ازمیزبانی خوب شهرستان تربت حیدریه تشکر کرد وگفت: ورزش نابینایان و کم بینایان در خراسان رضوی روند رو به رشد را طی می کند و حضور فعال هئیت شهرستان ها در رقابت ها موید این موضوع است و امیدواریم در آینده نزدیک گلبالیست های این شهرستان و استان روی سکوی کشوری قرار گیرند.
این مسابقات به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و ورزش و جوانان تربت حیدریه وهئیت نایبنایان و کم بینایان خراسان رضوی برگزار شد. 
گفتنی است؛ شهرستان تربت حیدریه 675 شهید، یک هزارو 653 جانباز و 142 آزاده سرافراز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

برچسب‌ها