کد خبر 143531
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

لرستانی‌ها به اردوهای راهیان نور غرب کشور می‌روند

لرستانی‌ها به اردوهای راهیان نور غرب کشور می‌روند

حیات: مسئول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:سهمیه اعزام عمومی به اردوی راهیان نور غرب کشور برای لرستان ۴۰۰۰ نفر است.

به گزارش حیات به نقل از ایسنا، مرتضی سپهوند از آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور استان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و یادآور شد: هزار و ۲۰۰ نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد. بر اساس برنامه ریزی انجام شده تعداد ۷۰۰ نفر عمومی و ۵۰۰ نفر اقشار تخصصی از شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد، کوهدشت و نورآباد به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.
وی درباره برنامه‌های پیش بینی شده برای این کاروان‌ها گفت: برای سومین سال متوالی کاروان‌های راهیان در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب کشور در منطقه بازی دراز شرکت می‌کنند. سهمیه اعزام عمومی به اردوی راهیان نور غرب کشور برای لرستان ۴۰۰۰ نفر است.
مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان این که اقشار مختلف مردم و بزرگسالان و جوانان به منطقه بازی دراز اعزام می‌شوند، بیان کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی در فصل پاییز به مناطق عملیاتی جنوب انجام گرفت و به دلیل کوه پیمایی و سخت بودن مسیر بزرگسالان به مناطق عملیاتی غرب اعزام خواهند شد.

برچسب‌ها