کد خبر 141984
۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

حضور مردم اردبیل در اردوهای راهیان نور

حضور مردم اردبیل در اردوهای راهیان نور

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری این اردوها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری حیات به نقل از ایسنا، سرهنگ پاسدار شکر عبدی با بیان اینکه تاکنون ۱۳ هزار نفر اردبیلی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شده‌اند توضیح داد: اردوهای راهیان نور فرصت ارزشمندی هستند تا جریان ایثارگری‌های شهدای والامقام کشورمان را از نزدیک برای کسانی که در این اردوها شرکت می‌کنند نمایان کنیم و بتوانیم اهداف مورد نظر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به این که آموزش و پرورش هر سال ۲۱ هزار دانش‌آموز را در قالب این اردو به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌کند بیان کرد: ۷۰ درصد این کاروان‌ها به مناطق شمال غرب اعزام می‌شوند و طبق تمهیدات انجام یافته از ۹ اسفند ماه دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند. کاروان راهیان نور دانشگاهی از تاریخ ۱۹ اسفند ماه و اعزام‌های عمومی ۲۳ اسفند ماه انجام خواهند شد و در طول این مدت تا ۱۲ فروردین ماه تعداد اعزامی‌های ما به ۷۰۰۰ نفر خواهد رسید که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

عبدی بیان کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری این اردوها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است. ترویج روحیه ایثارگری و شهادت طلبی اصل مهم اردوهای راهیان نور است که باید بهترین خروجی را از این اردوها بگیریم و در این زمینه انتظار داریم همکاری‌های لازم برای اعزام کاروان‌های راهیان نور به شکل منظم و منسجم انجام شود و مشکلی در این زمینه باقی نماند.

برچسب‌ها