کد خبر 140664
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

افزایش تسهیلات صندوق اشتغال به رفع دغدغه اشتغال ایثارگران کمک می‌کند

مدیر کل بنیاد تهران بزرگ گفت: با توجه به جمعیت ایثارگران تهران بزرگ یاز به تعامل و همکاری بیشتر صندوق در افزایش تسهیلات در راستای کاهش دغدغه اشتغال دارد.

به گزارش حیات به نقل از ایثار، نادر نصیری در نشست خود با مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد گفت: در تهران بزرگ تعداد زیادی از ایثارگران هستند که توانایی فعالیت در حوزه خوداشتغالی و کارآفرینی را دارند و تا کنون طرح های زیادی در موضوعات مختلف ارائه شده اما به دلیل نبود اعتبار کافی متاسفانه نتوانسته ایم پاسخگوی تمامی ایثارگران تحت پوشش بنیاد تهران در این بخش باشیم.
وی افزود: برای کمک به رفع مشکل بیکاری به ویژه در بین فرزندان شهدا که دارای توانمندی و تحصیلات تخصصی نیز هستند بهترین راه بهره مندی از تسهیلات بانکی صندوق اشتغال است و از این طریق شاهد اثرات مثبتی در کاهش تعداد جویندگان کار باشیم و با توجه به جمعیت ایثارگران تهران بزرگ این اداره کل نیاز به تعامل و همکاری بیشتر صندوق در افزایش تسهیلات در راستای کاهش دغدغه اشتغال دارد.
رضا ریاحی نیز با تاکید بر تلاش این صندوق در حمایت از کارآفرینان و ایجاد اشتغال اظهار داشت: حمایت از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایجاد اشتغال علاوه بر رفع مشکلات این عزیزان به رونق اقتصادی کمک خواهد کرد و هدف نهایی ما تقویت اشتغال و توانمندسازی ایثارگران است.

برچسب‌ها