کد خبر 139735
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

دانشجوی ممتاز شاهد در گفت و گو با حیات:

از برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار بی اطلاع بودم

از برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار بی اطلاع بودم

دانشجوی ممتاز مقطع دکتری دانشگاه علم و صنعت از برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار اظهار بی اطلاعی نمود و از مسئولان خواست تا اطلاع رسانی در سطح گسترده تری برای دانشجویان ضورت پذیرد.

مسعود شکیبایی فر فرزند شهید و دانشجوی ممتاز مقطع دکتری دانشگاه علم و صنعت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حیات گفت: دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در دانشگاه صنعتی شریف در رشته برنامه ریزی حمل و نقل با معدل بالا به پایان رساندم.

وی افزود: برای مقطع دکتری در رشته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت پذیرفته شدم. تاکنون هشت مقاله isi و دو مقاله علمی و پژوهشی ارائه کرده ام.

وی عنوان داشت: از برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار بی اطلاع بودم.

شکیبایی فر درباره وضعیت اشتغال خود اظهار داشت: در حال حاضر کارمند رسمی وزارت راه هستم. مدتی نیز به عنوان مشاور معاون وزیر و مدیر کل دفتر ایمنی مشغول به انجام وظیفه بوده ام.

این فرزند شهید ادامه داد: در حالی که 5 سال داشتم، پدرم به شهادت رسید. من فرزند دوم خانواده بودم و برادر بزرگترم مسئولیت خانواده را به دوش کشید. همچنین در سال 90 ازدواج کردم و در حال حاضر یک فرزند دختر دارم.

به گزارش حیات، سرتیپ شهید محمدعلی کرکه آبادی، پدر این نخبه جوان، متولد سال 1334 در سمنان بود که در سال 1362 در منطقه دشت آزادگان توسط نیروهای بعثی به شهادت رسید.

مبینا آقاخانی

برچسب‌ها