کد خبر 139514
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

افتتاح اردوی راهیان نور آموزش و پرورش اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد

افتتاح اردوی راهیان نور آموزش و پرورش اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: دشمن اعلام کرده است که ریشه ما را می‌خواهد بخشکاند، دشمن در همه عرصه‌ها شکست خورده و برای جبران این شکست تغییر رفتار و سبک زندگی ملل مسلمانان را هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری حیات به نقل از ایسنا، سردار محمدحسین سپهر امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاحیه سراسری اردوی راهیان نور آموزش و پرورش اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در گلزار شهدای نجف آباد، اظهار کرد: اهمیت راهیان نور چیست و چرا مقام معظم رهبری به امر مهم راهیان نور تاکید دارند. چرا ایشان بر برگزاری راهپیمایی اربعین و راهپیمایی‌های مناسبتی همچون 22 بهمن و روز قدس تاکید دارند، این تاکیدات بی‌مورد نیست و ایشان در جمع یکصد هزار نفری بسیجیان استان تهران نیز بر این امور تاکید کردند.

وی با اشاره به جوانان به عنوان سرمایه‌های انقلاب و مادران آینده کشور، افزود: امام خمینی(ره) یکی از مهمترین وظایف و تکالیف انقلاب اسلامی را تحقق تمدن اسلامی و حکومت امام زمانی دانستند و رهبر انقلاب بارها فرموده‌اند ما حکومت، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی را به یاری خداوند بنا خواهیم نهاد و مستکبران را مغلوب اراده‌های مردم مستضعف و خداجوی جهان خواهیم کرد.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: طی 40 سال گذشته 40 سال مقاومت ایستادگی و مبارزه در عرصه‌های مختلف در کشور شاهد بوده‌ایم که 8 سال در عرصه جنگ و 32 سال در عرصه‌های جنگ نرم فرهنگی، اقتصادی و دیپلماسی ملت ما به واسطه ذخایر 8 سال دفاع مقدس مشکلات و بدخواهان را پشت سر اراده‌های آهنین خود گذاشتند.

سپهر ادامه داد: ما منتظر آقایی هستیم، منتظر منتقم تمام شهدای طول تاریخ هستیم. ما منتظر امامی هستیم که پرچم لا إله إلّا اللّه را در تمام جهان خواهد برافراشت، این نهضت امام حسینی نیازمند پرورش انسان‌هایی است که لیاقت سربازی امام زمان(عج) را داشته باشد.

وی تاکید کرد: امام(ره) ما، رهبری تمدن اسلامی را بنا نهادند و از الزامات و ملاحظات اساسی جامعه و دولت اسلامی تربیت و پرورش انسان‌های هم تراز این تمدن الهی و اسلامی است که راهیان نور یکی از بهترین بسترها و زمینه ها برای پرورش و تربیت انسان‌های تراز حکومت امام زمانی است. از میان برترین راه‌های جذب معنویت، ایثار، جهاد، شهادت و ایستادگی در عرصه‌های جهاد اکبر، اصغر و کبیر، تربیت شدن در راهیان نور و اربعین حسینی است.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه راهیان نور و راهپیمایی اربعین اعلام آمادگی و نمایش اقتدار جوانان و مردمی است که پیروی از امامین انقلاب را نشان می‌دهند، ادامه داد: آموزش و پرورش در حمایت و مساعدت راهیان نور دانش‌آموزی افتخار آفریدند و همان تابلوی ارزشی آموزش و پرورش را پاس داشتند و امروز تحقق پرورش و آموزش دینی و انقلابی در بستر راهیان نور و در آشتی و انس با شهدا شکل می گیرد.

سپهر اظهار کرد: دشمن اعلام کرده است که ریشه ما را می‌خواهد بخشکاند، دشمن در همه عرصه‌ها شکست خورده و برای جبران این شکست، تغییر رفتار و سبک زندگی ملل مسلمان را هدف قرار داده است، اما ما ایرانی‌ها با فرهنگ مقاومت، شهادت و مبارزه و استکبارستیزی در جبهه‌های حق علیه باطل فرزندانمان را تربیت کرده و پرورش می‌دهیم و این افراد را با ایستادگی و مقاومت آماده می‌کنیم.

وی اظهار کرد: امروز دفاع مقدس ما استمرار خط عاشورا و استمرار خط انبیا الهی است. با حضور ده‌ها میلیونی در جبهه حق علیه باطل در راهیان نور با شهدا پیمان می‌بندیم که راه شهید «حججی‌»ها را ادامه می‌دهیم. امروز در بهترین شرایط اقتدار در دنیا هستیم. وقتی دشمن تصمیم می‌گیرد در عملیات کور به شهروندان اهوازی حمله کند با اراده رهبری و نظام تنبیه دشمنان اسلام را اعمال می‌کنیم و آمادگی داریم تا صحنه های دفاع مقدس را در برابر دشمنان تداعی و با همان روحیه شکل بدهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها