کد خبر 137985
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

سردار سرلشگر فیروزآبادی در گفت ‌و گوی اختصاصی با حیات:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی یک ضرورت است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی یک ضرورت است

حیات: مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، با اشاره به نفوذ روزافزون فضای مجازی در میان اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان، گفت: در شرایط امروز، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی، یک ضرورت است.

سردار سرلشگر بسیجی حسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حیات، با تأکید بر استفاده از فضای مجازی و نرم افزارهای نوین برای معرفی شهداء و ایثارگران به اقشار مختلف مردم، اظهار داشت: با توجه به گسترش استفاده از نرم افزارهای نوین و فضای مجازی به ویژه در میان نوجوانان و جوانان، قطعا باید استفاده از ابزارهای نوین و فضای مجازی به منظور ترویج ارزش های والای اسلام و انقلاب را مدنظر قرار دهیم.

مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، خاطرنشان کرد: امروز با قطعیت می توان گفت که بیشتر از ۷۵ درصد جوانان و نوجوانان کشورمان، از فضای مجازی و تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند و از طریق همین نرم افزارها و امکانات ارتباطی نوین، با مطالب مختلف آشنا می شوند و به همین جهت، ما هم باید به سرعت وارد این عرصه شویم و در راستای تحقق اهداف اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گام برداریم و محتوا تولید کنیم.

سردار سرلشگر فیروزآبادی افزود: ورود ما به فضای نرم افزارهای نوین و همینطور فضای مجازی، به منظور تبلیغ و ترویج ارزش های مورد نظر نظام جمهوری اسلامی ایران، باید با سرعت بسیار زیاد همراه باشد و البته باید، با دقت و کیفیت لازم در این عرصه ورود کنیم تا محتوای ارائه شده از سوی ما، جذاب و مورد پذیرش نسل جوان و نوجوان باشد.

مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا اضافه کرد: قطعا یکی از بهترین و جذابترین محتواهای خوب، برای عرضه در فضای مجازی و همین طور فضای نرم افزارهای نوین، که البته این محتواها در راستای اهداف اسلام و نظام جمهوری اسلامی هم هست، معرفی شخصیت شهدا و ایثارگران است که حتما هر کدام شان، ظرفیت معرفی به عنوان یک الگوی جذاب برای جوانان و نوجوانان را دارند.

سردار سرلشگر فیروزآبادی با بیان این که شهدای والامقام مان که قطعا الگوهای جاودانه تاریخ ایران هستند، از طریق نرم افزارهای نوین و فضای مجازی، خیلی بهتر و بیشتر به جامعه معرفی می شوند، گفت: باید آن چه که در زمینه معرفی شهدا و ایثارگران از گذشته هم داریم و ممکن است به صورت مکتوب، فیلم، عکس و ... هم باشد، همه را در نرم افزارهای جذاب و مورد پسند جوانان قرار دهیم و با تکثیر این نرم افزارها در فضای مجازی، امکان ارائه آن به تمام مردم و جوانان را فراهم کنیم.

مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، در پایان سخنان خود با اشاره به نفوذ روزافزون فضای مجازی در میان اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان، گفت: در شرایط امروز، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی، یک ضرورت است.

صادق چهرقانی

برچسب‌ها