کد خبر 160645
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

امضای سند یادداشت تفاهم نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و زیمبابوه

امضای سند یادداشت تفاهم نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و زیمبابوه

سند یادداشت تفاهم همکاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری زیمبابوه توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر امور خارجه و تجارت بین‌الملل زیمبابوه امضاء شد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نشست پایانی نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری زیمبابوه صبح امروز، یکشنبه 16 بهمن‌ماه در محل اجلاس هتل اوین تهران برگزار شد.

در این نشست که به ریاست «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، جمعی از مدیران، معاونین و رؤسای سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه وزارت کار و نیز جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه اقتصادی و بین‌الملل وزارتخانه‌ها و سازمان.های دولتی حضور داشتند.

هیئت 60 نفره اعزامی جمهوری زیمبابوه نیز به ریاست «فردریک یک شاوا» وزیر امور خارجه و تجارت بین‌الملل با همراهی وزیر صنایع و امور بازرگانی و وزیر اطلاعات، تبلیغات و خدمات صدا و سیمای جمهوری زیمبابوه در اجلاس تهران شرکت کردند.

دو طرف متعهد شدند بر اساس تفاهم‌نامه فی‌مابین سطح همکاری‌های خود را در بخش تجاری و بازرگانی، حوزه بیمه، بخش صنعتی و معادن، همکاری‌های گمرکی، نفتی، آب، انرژی و گردشگری تقویت کنند.

برچسب‌ها