کد خبر 160623
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

پیروانی: پرسپولیس آرام‌ترین کادرفنی را دارد/ با این قضاوت ها ورود VAR هم سودی ندارد

 پیروانی: پرسپولیس آرام‌ترین کادرفنی را دارد/ با این قضاوت ها ورود VAR هم سودی ندارد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعتراضی به باشگاه فولاد نداریم و اعتراض ما مربوط به قضاوت داور مسابقه است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ افشین پیروانی در حاشیه برگزاری کمیته انضباطی بازی فولاد و پرسپولیس اظهار داشت: این جلسه در مورد بازی فولاد و پرسپولیس بود و تعجب کردم که چرا دعوت شده‌ام، اما گفتند به عنوان کسی که از نزدیک اتفاقات را دیده است. من به عنوان کسی که صحنه ها را از نزدیک دیدم می گویم هیچ گونه اعتراضی نسبت به تیم فولاد ندارم. آنها از حق شان دفاع کردند. مهمترین اعتراضم ابتدا به قضاوت بازی است. وقتی داور دو متری خود را می‌بیند و خطا نمی‌گیرد، مطمئنا اعتراض‌ها شروع می‌شود. باز هم می گویم که VAR را بهانه کرده‌اند. چند سال قبل که اصلا VAR نبود و این سیستم را مطمئن باشید خیلی سخت به کشور می‌آورند.

وی ادامه داد: خط کشی زمین نداریم. وقتی از نزدیک می‌بینیم خط کشی چپ و راست است. چیزهایی می‌بینم که اصول اولیه است و آنها را نداریم. VAR هم با این قضاوت‌ها بیاید خروجی نخواهد داشت.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آمدن من امروز دلیل خاصی نداشته و فقط آمدیم که دوستان را ببینیم. نه مقصر و نه متهم بودیم. خود من هم سوالم این بود که چرا دعوت شدم. در نهایت امیدوارم همه چیز به نفع فوتبال کشورمان باشد، اما با این نیمکت‌ها و قضاوت‌هایی که می‌بینم باعث می‌شود که پرسپولیس از صدر جدول پایین بیاید. خروجی که برای ما داشته، این بوده است، حالا اینکه به نفع یا ضرر چه کسی سوت می‌زنند و قضاوت می‌کنند، خودتان استاد هستید.

وی  در مورد اینکه دلیل دعوت تان را گفتند یا خیر، عنوان کرد: گفتند می‌خواستیم شما را ببینیم، و الا ما کاری نکردیم.

پیروانی در مورد اینکه آیا قصدشان از دعوت شما این نبود که نیمکت تیم‌ها آرام شوند، تاکید کرد: من با نیمکت‌ها کاری ندارم، اما ما آرام ترین نیمکت را داریم، مگر اینکه خلافش ثابت شود. اگر نیمکت حریف به داور حمله کند و باعث شود قضاوتش برعکس و جابجا شود، آن زمان ما هم به خودمان اجازه می‌دهیم که اعتراض کنیم. نفراتی روی نیمکت ما هستند که سابقه کاپیتانی تیم ملی را داشته و بازیکنان بزرگی بوده‌اند. مطمئن باشید خود من از جمله کسانی هستم که نظم و انضباط را سرلوحه کار خودم قرار می‌دهم و اجازه نمی‌دهم کسی به کسی بی احترامی کند، اما متاسفانه بی احترامی‌هایی دیدیم که جایش اینجا نیست که بگوییم.

برچسب‌ها