کد خبر 160617
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

رحیمی جهان‌آبادی:

عفو رهبری، دعوت عمومی برای همدلی بیشتر در جامعه است

 عفو رهبری، دعوت عمومی برای همدلی بیشتر در جامعه است

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی فرمان عفو مقام معظم رهبری را یک نوع دعوت عمومی برای اجماع و همگرایی و همدلی و محبت بیشتر در جامعه دانست و گفت: فرمان عفو رهبری پیام واضحی برای همه طیف‌ها و گروه ها است که برای همدلی بیشتر، کاهش تنش‌ها و رفع اختلاف نظرها تلاش کرده و جامعه را به سمت آرامش ببرند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ جلیل رحیمی جهان آبادی با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان گفت: متاسفانه مشکلات اقتصادی، تنش های سیاسی و فکری و ضعف مدیریتی طی چند دهه گذشته باعث ایجاد گسل ها، شکاف ها و اختلافات زیادی بین بخش‌های مختلف جامعه شده که کتمان آن دردی را دوا نمی‌کند.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی فرمان عفو مقام معظم رهبری یک نوع دعوت عمومی برای اجماع و همگرایی و همدلی و محبت بیشتر در جامعه است؛ ارزش پیام عفو رهبری از این جهت است که نوعی آرامش و همگرایی و همدلی را به جامعه برمی‌گرداند.
رحیمی جهان آبادی خاطرنشان کرد: ما در موضوعات مختلف نیاز داریم که رهبری در جایگاه فراتر از قوای سه گانه که مورد احترام همه قشرهای سیاسی مردم است، جامعه را با فرمان عفو و همدلی و راهنمایی برای وحدت و همدلی بیشتر به سمت همگرایی بیشتر سوق دهند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجس مجلس ادامه داد: فرمان عفو رهبری پیام واضحی برای همه طیف‌ها و گروه هاست که برای همدلی بیشتر، کاهش تنش‌ها و رفع اختلاف نظرها تلاش کرده و جامعه را به سمت آرامش ببرند.
وی در پایان و در جمع بندی با بیان اینکه عفو رهبری می تواند بخشی از دردها و آلام در جامعه را التیام ببخشد، گفت: عفو رهبری به همه گروه‌ها و طیف ها و شخصیت ها جهت دهنده است مبنی بر اینکه همه دست به دست برای ایجاد محبت و همدلی و همگرایی حرکت کرده و فضای همدلی در جامعه بیشتر گسترش پیدا کند تا اینکه به سمت کینه و قطب بندی و دشمنی ها رویم.

برچسب‌ها