کد خبر 160603
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

غیبت ادامه دار آمانوف در تمرینات استقلال

غیبت ادامه دار آمانوف در تمرینات استقلال

هافبک ازبکستانی استقلال همچنان در تمرینات این تیم حضور ندارد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال که آخرین جلسه تمرینی خودش را با آبی پوشان پیش از بازی با مس کرمان پشت سر گذاشت، پس از اینکه طبق معمول در لیست مسابقه قرار نگرفت در تمرینات تیمی نیز حاضر نشد تا امروز سومین روز غیبت این بازیکن باشد.

عزیزبک آمانوف، طی سه روز گذشته در تمرینات استقلال غایب بوده و این در حالیست که باشگاه استقلال از وضعیت این بازیکن بی خبر است. با اینکه او هنوز هتل محل اقامت خودش را نیز تحویل نداده اما مشخص نیست او به کشور خودش برگشته یا در ایران به سر می‌برد.

آمانوف که خودش هم تمایل به جدایی از استقلال داشت، در ایام نقل و انتقالات زمستانی اعلام کرده بود موفق به پیدا کردن تیم جدید نشده و به همین خاطر قصد جدایی ندارد. باشگاه استقلال هم با اینکه طبق نظر سرمربی تیم مخالفتی با جدایی آمانوف نداشت، پرونده قطع همکاری را بسته فرض کرد.

با اینحال، هافبک خارجی چند روز پس از پایان نقل و انتقالات نیم‌فصل به باشگاه اعلام کرد تیم جدیدی پیدا کرده و قصد رفتن به کشورش را دارد. مدیران باشگاه استقلال نیز با اینکه اقدام آمانوف دیر انجام شده بود، به این بازیکن اعلام کردند مشکلی با فسخ قراردادش ندارند اما باید نام تیم مقصد را اعلام کند و درخواستی به باشگاه استقلال برسد تا امور مربوط به قطع همکاری انجام شود.

با اینحال پس از این درخواست و پاسخ باشگاه استقلال، مدیران باشگاه دیگر پاسخی از این بازیکن دریافت نکردند و در حال حاضر نیز اطلاعی از وضعیت و شرایط او در دسترس نیست. غیبت او در تمرینات نیز بدون اجازه بوده و هیچ کس خبری از این بازیکن ندارد.

برچسب‌ها