کد خبر 160518
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

بیژن طاهری در گفتگو با "حیات":

کمیته انضباطی تصمیم عادلانه‌ای در خصوص ساپینتو می‌گیرد/ سرمربی ما در بازی با مس مظلوم واقع شد

کمیته انضباطی تصمیم عادلانه‌ای در خصوص ساپینتو می‌گیرد/ سرمربی ما در بازی با مس مظلوم واقع شد

سرپرست استقلال معتقد است ذهنیتی که در خصوص ساپینتو و رفتارش شکل گرفته است درست نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ دیدار استقلال مقابل مس اگرچه با برتری آبی پوشان همراه بود اما اتفاقات و حواشی پیرامونی آن به قدری پر سرو صدا بود که هنوز بعد از گذشت چند روز در خصوص آن صحبت می‌شود.

بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال در شرایطی که مایل نبود در خصوص حواشی ایجاد شده صحبت کند در گفتگویی کوتاه با حیات اظهار داشت: در این چند روزه بارها در این خصوص صحبت شده است و بهتر است دیگر تکرار مکررات انجام ندهیم و به فکر بازی با نفت مسجد سلیمان باشیم و پرداختن به مسائل گذشته تمرکز ما را می‌گیرد. من در چند نوبت اتفاقاتی که در آن بازی رخ داده است را شرح دادم و دیگر کافی است.

وی افزود: یک ذهنیتی که در خصوص ساپینتو ایجاد شده خیلی با واقعیات مربوط به او همخوانی ندارد و اینکه او عصبی است و توهین می‌کند را اصلاً به عنوان کسی که کنار او هستم تایید نمی‌کنم. ساپینتو هیجان زیادی کنار زمین دارد و چون زبانش هم با ما متفاوت است خیلی ها متوجه نمی‌شوند او چه می‌گوید و فکر می‌کنند دارد از لحن تندی استفاده می‌کند. متاسفانه این ذهنیت هم باعث شده عده‌ای به عمد بخواهند او را عصبانی کنند.

سرپرست استقلال در پایان در مورد احتمال محرومیت ساپینتو از سوی کمیته انضباطی اظهار داشت: در این خصوص این کمیته محترم تصمیم می‌گیرد و مطمئنم تصمیم عادلانه‌ای گرفته خواهد شد.

 

برچسب‌ها