کد خبر 159262
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

در فدراسیون کشتی از کتاب شهید میرشاکی رونمایی شد

در فدراسیون کشتی از کتاب شهید میرشاکی رونمایی شد

رئیس فدراسیون کشتی در مراسم رونمایی از کتاب زندگی‌نامه یک شهید گفت: تا پایان سال از 5 تا 6 کتاب دیگر رونمایی خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم رونمایی از چهارمین کتاب شهید کشتی گیر سید مصطفی میرشاکی صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون، رئیس بسیج ورزشکاران، خانواده شهید، نویسنده کتاب و اصحاب رسانه در سالن کنفرانس ساختمان شهید جنگروی (فدراسیون کشتی) برگزار شد.

علیرضا دبیر در ابتدای مراسم گفت: خدا را شاکرم که این توفیق را به ما داد و انشاءالله اخلاص هم در کار ما باشد. اعتقاد دارم تا خود شهید نخواهد کاری انجام نمی شود و از خدا ممنونم که این توفیق را به ما داد که امروز از چهارمین کتاب شهید کشتی گیر با نام برف و باروت رونمایی کنیم. با این حال تا الان کاری نکردیم ما بیش از 1500 شهید کشتی گیر داریم و باید هر هفته از این شهدا کتاب منتشر کنیم چون ما در آن دنیا باید پاسخگو باشیم.

وی افزود: تا حالا هر کاری کردم برای نفسم بوده (مدال گرفتن، شهرت، دانشگاه، پست و مقام) همه برای دنیا بوده و برای نفسم و ان‌شاءالله خدا مرا ببخشد. شهدا از جهاد اکبر که مبارزه با نفس است، به جهاد اصغر رسیدند که باید برای همه ی ما درس باشد. همچنین قهرمانان جهان و المپیک ما هر چه به معنویت خدا، اهل بیت و شهدا نزدیک تر باشند ماندگار تر هستند.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: اگر ورزشکار برای هر کاری که انجام می دهد خدا را در نظر بگیرد، زندگی سالمی خواهد داشت و در نهایت مدال های بیشتری برای کشورش کسب می کند. نمی دانم تا چه زمانی در کشتی هستم اما خدا می داند صادقانه حرف می زنم و اینکه فردا کجا باشم به فکرم نمی رسد اما یاد گرفتم که کارم را درست انجام دهم.

دبیر با بیان اینکه کتاب قهرمانان کشتی نیز در مرحله نگارش است، گفت: همزمان با نوشتن کتاب شهدا کتاب زندگینامه سید علی اکبر حیدری به مرحله آخر رسید. همچنین کتاب زندگینامه استاد امامعلی حبیبی و دیگر قهرمانان کشتی نیز در حال انجام شدن هستند.

وی با تاکید بر اینکه تا روزی که در فدراسیون هستم نوشتن کتاب شهدا و قهرمانان برای برای الگو سازی نسل آینده محکم انجام می دهیم، گفت: نسل آینده باید قهرمانان و پهلوانان واقعی که شهدا هستند را بشناسند و این وظیفه ماست همچنین تا پایان سال از 5 تا 6 کتاب دیگر رونمایی خواهیم کرد.

برچسب‌ها