کد خبر 159208
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

اسحاقی: در جرم‌انگاری برای مدیران متخلف کوتاهی کرده‌ایم

اسحاقی: در جرم‌انگاری برای مدیران متخلف کوتاهی کرده‌ایم

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه صحبت از عدالت اجتماعی می‌کنیم اما رئیس بانک مرکزی که دلار 40 هزار تومانی را تحویل داده است تنها با یک جابجایی مدیریتی پرونده‌اش بسته می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات، سلمان اسحاقی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه)مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سرمایه اجتماعی قدرتی فراتر از قدرت هسته‌ای است، این‌که اروپا امروز سپاه پاسداران را تحریم می‌کند فکر می‌کند که با این تصمیمات غلط می‌تواند به سرمایه اجتماعی کشور لطمه وارد کند، در حالی که در چرخه اشتباهی به سر می‌برد. قوای سه‌گانه در حفظ سرمایه اجتماعی مسئول هستند و بخش اعظمی از این مسئولیت به وزارت اقتصاد باز می‌گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: این‌که امروز اعلام می‌شود بودجه سال 1401، 100 درصد تخصیص یافته است سوال مردم این است که چرا پروژه‌های عمرانی که بیش از 10 سال است که نیمه تمام مانده، هنوز تکمیل نشده است؟ ما صحبت‌ از سرمایه اجتماعی می‌کنیم اما فردی که رئیس بانک مرکزی بوده و دلار 28 هزار تومانی را تحویل گرفته و 40 هزار تومان تحویل داده صرفا با یک جابه‌جایی مدیریتی پرونده آن بسته می‌شود.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در حوزه جرم‌انگاری مدیران دچار غفلت هستیم، برای حفظ سرمایه اجتماعی باید طرح ساماندهی کارکنان دولت، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و معلمان تعیین تکلیف شود.

اسحاقی تاکید کرد: چرا از سرمایه اجتماعی صحبت می‌کنید اما نسبت به عدالت در پرداخت‌ یارانه در استان‌ها و عدالت در پرداخت حقوق بی‌تفاوت هستید.

 

 

برچسب‌ها