کد خبر 157243
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

اعترافات قاتل شهید سید روح الله عجمیان قبل از اعدام /با سنگ به سرش ضربه زدم

اعترافات قاتل شهید سید روح الله عجمیان قبل از اعدام /با سنگ به سرش ضربه زدم

قاتل شهید روح الله عجمیان با اشاره به اینکه بیش از 40نفر به او حمله کرده بودند، گفت : با دست چپ شانه سمت راستش را گرفته و او را چرخاندم و با سنگ به سرش ضربه محکمی زدم.

به گزارش گروه سیاسی «حیات»، سید محمد حسینی در اعترافات خود در قتل شهید سید روح الله عجمیان که در تاریخ 1401/8/12  روز  پنج شنبه درکرج اتفاق افتاد گفت: وقتی شهید عجمیان با دست خالی در حال فرار بود با سنگ و چوب یا هر شی که در دست اغتشاشگران بود به سمت وی پرتاب می شد که حداقل  افرادی که حضور داشتند بالای 40 نفر بودند .

حسینی با ذکر اینکه در آن لحظه افراد در صحنه هر کدام به نوعی به  شهید حمله ور شده بودند گفت: هر کس یک واکنش نشان میداد بعضی ها مشت یا لگد به شهید میزدند و فرار می کردند و تعدادی هم می ماندن و نظاره گر اتفاقات بودند. افراد در صحنه با ابزاری که در دست داشتند مثل سنگ، چوب، قمه، چاقو، پنجه بوکس ضربه های پی در پی به شهید عجمیان وارد کردند.

قاتل شهید سید روح الله عجمیان گفت : با دست چپ شانه سمت راستش را گرفتم و او را چرخاندم و با یک سنگ به سرش و دوباره با مشت سه بار به سرش ضربه زدم همچنان که شهید بدون توان حرکتی و نیمه جان به پهلو افتاده بود یک نفر را دیدم که بر روی پهلو و دنده سمت راست وی به بالا و پایین می پرید که بعد از مدتی که دور شهید خلوت شد به سمت او رفتم و به وسط پایش و به زانو هایش چند ضربه زدم.

وی بیان کرد :در همین لحظه فرد دیگری با چاقوی که در دست داشت 4 ضربه به ناحیه شکم و پهلو شهید وارد کرد.

سید محمد حسینی در اعترافات خود گفت:بعد از ضربات چاقوی که به شهید زدند من پاهای اورا بلند کردم و بر زمین کشانده و به وسط خیابان که خودرو خاور وجود داشت بردم در زمان کشاندن شهید عجمیان یکی از پوتین هایشان از پایش در آمد و در دستم ماند که با همان پوتین دو ضربه  به صورت شهید که قبل از آن با مشت ضربه زده بودم دوباره ضربه زدم.

تصویربردار و تدوینگر: حامد نکوقدم

برچسب‌ها