کد خبر 157003
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

محمد کردبچه:

17 زندانی به همت انجمن حمایت از زندانیان پاکدشت آزاد شدند

17 زندانی به همت انجمن حمایت از زندانیان پاکدشت آزاد شدند

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاکدشت گفت: طی یک‌ماه گذشته و با پیگیری انجمن حمایت از زندانیان و همراهی دادگستری و دادستانی پاکدشت، 17 نفر از زندانیان از ندامتگاه ورامین آزاد شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمد کردبچه روز چهارشنبه اظهار داشت: آزادی زندانیان، بخشی از اقدامات انجمن حمایت از زندانیان است که طی یک‌ماه گذشته با جلب رضایت شکات و با پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین، 17 نفر از زندانیان پاکدشتی از ندامتگاه ورامین آزاد شده و به کانون گرم خانواده باز گشتند.

وی تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان، ارگانی دولتی نیست و تمامی هزینه‌های حمایت از زندانیان از طریق خیرّین نیک اندیش تأمین می‌شود و در حوزه آزادی زندانیان نیز خیرین نفش به سزایی داشته و باعث می‌شوند تا با حضور سرپرست خانواده، از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری شود.

وی اظهار داشت: به منظور حمایت و پشتیبانی از خانواده‌های زندانیان نیازمند در این شهرستان، بیش از 400 پرونده طی یک ماه اخیر تشکیل شده تا ارائه پشتیبانی و کمک‌های مالی با برنامه‌ریزی مناسب‌تری همراه شود.

کردبچه افزود: :کمک به انسان ها، سعادت بزرگی است که خداوند نصیب افراد پاک خود کرده تا آنان از ثروت و دارایی خویش در راه آزادی زندانیان و شادی خانواده های آنان استفاده کنند، کسانی که به دلایل مختلف در زندان به سر می برند در صورت رهایی از زندان است که می توانند مشکلات خود را با کار و تلاش برطرف نمایند و در بند بودن آنان تنها به افزایش مشکلات اجتماعی منجر می شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاکدشت تصریح کرد: باید با اتخاذ تـدابیر هوشمندانه، باساز و کار و برنامه ریزی اصولی وکارشناسانه، علاوه بر حمایت از خانواده‌های زندانیان، شرایط خودکفا شدن آنان را نیز فراهم کرد تا خانواده این افراد با آسیب‌های کمتری مواجه شوند. که اساس و پایه جامعه سلامت است، سودآوری مذکورارتقا یابد تا با بهره گیری از آن، کمک های مالی وغیرمالی به افراد نیازمند که سرپرست آنها در حبس به سرمی برند به نحو هرچه مطلوب‌تری اجرایی شود.

پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها