کد خبر 157000
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

کشف 89 هزار لیتر سوخت در سیستان و بلوچستان 

کشف 89 هزار لیتر سوخت در سیستان و بلوچستان 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 89 هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال سوخت به خارج کشور خبر داد. 

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ از پایگاه خبری پلیس، سردارمحمد قنبری اظهارداشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی در حین گشت زنی و ایست و بازرسی در سطح مسیرهای ارتباطی، طی چند عملیات، موفق به شناسایی چند محموله قاچاق سوخت شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از چهار دستگاه کامیون تانکردار از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در مسیرهای ارتباطی استان،89 هزار لیترسوخت قاچاق شامل 76 هزار لیتر هیدورکربن و 13هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به توقیف چهار دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت و مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق خاطرنشان کرد: در این رابطه چهار فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار قنبری با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

برچسب‌ها