کد خبر 154361
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

حداد عادل:

میدان گسترده دشمن حکایت از عظمت انقلاب اسلامی ایران دارد/ تیر دشمن به سنگ خورد

میدان گسترده دشمن حکایت از عظمت انقلاب اسلامی ایران دارد/ تیر دشمن به سنگ خورد

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به میدان گسترده دشمن در مواجهه با عظمت انقلاب اسلامی گفت: این بار نیز تیر دشمن به سنگ خورد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مراسم تکریم از خانواده شهدای امنیت اظهار ضمن ادای احترام به خانواده شهدای حاضر در این جلسه اظهار داشت: مردم شهید پرور ایران، قدر انقلاب را بدانید؛ این میدان گسترده دشمن حکایت از عظمت انقلاب اسلامی ایران دارد و اگر عظیم نبود، همه کفر و استکبار دست به دست هم نمی‌دادند.

وی ادامه داد: برای ملت ایران گرانی، مشکلات و … را دشمن ایجاد کرده، اما به هدف خود که براندازی نظام بود نرسیده و ملت در صحنه حاضر شدند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه مردم رییس جمهور و مجلس انقلابی را انتخاب کردند، گفت: تحریم‌ها نه تنها جلوی ما نیست، بلکه پیشران ما در پیشرفت است.

وی خاطر نشان کرد: نسل جوان در صحنه است و روح و فکر انقلاب نیز به نسل های جدید رسیده است. پلیس، مردم، بسیج و … فعال هستند و رهبر انقلاب فرمودند که دست دشمن آشکار است.

این فعال سیاسی اظهار داشت: در فتنه نمی‌توان حق و باطل را تشخیص داد، اما در حوادث اخیر روشن بود باطل کیست و آشکارا دشمن مشخص بود. ایران به عنوان یک قدرت در منطقه نفوذ خود را نشان داده که نمونه آن مقاومت سردار سلیمانی است که تاثیر آن را می توان در منطقه دید.

حداد عادل گفت: یمن را  بینید که چند سال است دشمن می‌خواهد آن را از پا در بیاورند، اما مردم یمن با الهام از جمهوری اسلامی مقاومت کرده و صدای دشمن را در آورده است.

وی در پایان گفت: این بار هم تیر دشمن به سنگ خورده و دشمن ابروی خود را برده است.

برچسب‌ها