کد خبر 153886
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

در گفتگو با حیات مطرح شد:

جشنواره بین المللی امام رضا(ع) حلقه اتصال و وحدت در بین مردم کشورمان است

جشنواره بین المللی امام رضا(ع) حلقه اتصال و وحدت در بین مردم کشورمان است

دستیار مدیر عامل بنیاد امام رضا(ع) گفت: قطعا امام رضا(ع) همیشه می تواند حلقه اتصال و وحدت در بین مردم کشورمان و شیعیان کل جهان باشد.

حجت الاسلام محمدجواد قاسم پور، دستیار مدیر عامل بنیاد امام رضا(ع) در حاشیه نشست خبری بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)  در گفتگو با خبرنگار حیات گفت:  با توجه به نا آرامی های اخیر در کشورمان برگزاری چنین جشنواره های بسیار لازم و مهم است چون جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، عمومی ترین جشنواره کشورمان است.

وی تاکید کرد: قطعا امام رضا(ع) همیشه می تواند حلقه اتصال و وحدت در بین مردم کشورمان و شیعیان کل جهان باشد. چون این امام رئوف تنها مختص و مرتبط به شیعه نیست.

حجت الاسلام محمدجواد قاسم پور ادامه داد: برگزاری چنین همایش های لازم و ضروری است چونکه حضور تمامی افراد با هر نوع دیدگاهی در این جشنواره موجب گفتگو و بازگشایی مشکلات و مسائل می شود و قطعا بسیاری از مشکلات و نابسامانی ها می تواند به وسیله همین گفتگو حل شوند.

دستیار مدیر عامل بنیاد امام رضا(ع) تاکید کرد: حضور هنرمندان در جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در تمامی رشته ها و با دیدگاه های متفاوت می تواند موجب تضارب آرا و حل بسیاری از مشکلات شود و ارائه این هنرها به مخاطبان نیز خود موجب رفع بسیاری از نابسامانی های می شود

وی ادامه داد: جشنواره امام رضا(ع) تفاوتی با دیگر جشنواره ها دارد و در این مسیر هم هنرمندان باید با تمامی سلایق بتوانند برای مردم کار تولید کنند و ماهم‌در این‌جایگاه تلاش شبانه روزی داشته باشیم تا آثار به مصرف عموم برسد. 

قاسم پور گفت: بعد از انقلاب، عمومی تر از جشنواره امام رضا (ع) نداشتیم و سعی ما این است که به سمتی برویم که استان ها از این رزق فرهنگی و هنری و مذهبی محروم نشوند البته در خیلی از استان ها نتوانستیم جشنواره برگزار کنیم‌ اما رویدادهای فرهنگی در حال برگزاری است.
 

دستیار مدیر عامل بنیاد امام رضا(ع) گفت: اتفاق مهم امسال حضور چهره های ملی در عرصه های تخصصی بود که‌ می توان از استاد نجابتی که در عرصه گرافیک زبانزد هستند نام برد.

برچسب‌ها