کد خبر 153832
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکزی در دیدار با خانواده شهید احسان قدبیگی، دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف و شهید حمیدرضا رضایی:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا وظیفه همه مسئولان است

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا وظیفه همه مسئولان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در دیدار با خانواده شهیدان «احسان قد بیگی» و «حمیدرضا رضایی» در اراک گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا یک وظیفه برای تمامی مسئولان است.

به گزارش حیات، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران عصر روز شنبه 12 آبان ماه با حضور در استان مرکزی به همراه استاندار مرکزی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با خانواده شهیدان «احسان قدبیگی» و «حمیدرضا رضایی» در اراک دیدار و گفتگو کردند.

رضا ربیعی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در این دیدارها گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا یک وظیفه برای تمامی مسئولان است زیرا مشاهده صبر و استقامت پدران و مادران شهدا روحیه خدمت کردن به مردم را در مدیران مضاعف‌تر می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خانواده‌های معظم شهدا که عزیزان خود را مشتاقانه تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند اوج ایثار و گذشت را از خود نشان داده‌اند و همچون کوه در برابر شهادت عزیزانشان استوار و ثابت‌قدم ایستاده‌اند و دست‌بوس شیرزنان و شیرمردانی هستیم که چنین فرزندانی را تربیت و تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 عصر روز چهارشنبه چهارم خردادماه در سانحه‌ای که در یکی از واحدهای تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه‌ پارچین به وقوع پیوست، احسان قد بیگی، ورودی 91 مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف به مقام والای شهادت رسید.
شهید حمیدرضا رضایی 30 شهریور سال 1347 در اراک متولد و در 4 مهرماه سال 1391 به مقام والای شهادت رسید.

برچسب‌ها