کد خبر 153829
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای اعزام هزار ایثارگر استان البرز به عتبات عالیات

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای اعزام هزار ایثارگر استان البرز به عتبات عالیات

در مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، رئیس و اعضای ستاد عتبات سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر و نمایندگان بانک دی تفاهم نامه‌ای در راستای اعزام هزار نفر از ایثارگران البرزی به همراه خانواده‌های این عزیزان به عتبات عالیات به امضا رسید.

به گزارش «حیات»، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به ایثارگران استفاده کرد، گفت: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای دستور جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی در راستای اعزام 30 هزار نفر از ایثارگران کشور به عتبات عالیات فی‌مابین سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر منعقد شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: در این قرارداد تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران تعلق خواهد گرفت و  هزار نفر از والدین و همسران شهدا به همراه آزادگان و جانبازان و همسران آنان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه خدمتی ارزشمند به ایثارگران است که به‌منظور برنامه‌ریزی جهت سهولت ثبت‌نام و اعزام ایثارگران به عتبات عالیات منعقدشده است.
گفتنی است این تفاهم‌نامه طی جلسه ای در 6 بند به امضای طرفین رسید.

برچسب‌ها