کد خبر 152652
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

در پیامی صورت گرفت؛

هشدار سرلشکر باقری به ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی

هشدار سرلشکر باقری به ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی

رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در پیامی به ارتش تروریستی آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشور‌های میزبان آن‌ها در خصوص تهدید امنیت کشورمان هشدار داد.

به گزارش حیات به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در صفحه شخصی خود در روبیکا نوشت: در ماه‌های اخیر ارتش تروریستی آمریکا تلاش کرده جای خالی خود را که با عقب بردن ناو‌های هواپیمابر، بالگرد بر و ناوشکن‌ها از خلیج فارس و دریای عمان به وجود آمده و موجب وحشت وابستگان او شده بود را با اتصال منطقه مورد غصب رژیم صهیونیستی ارتش کودک کش آن به فرماندهی منطقه‌ای سنتکام، جبران کند.

وی افزود: معنای این اقدام این است که از نگاه ما امکانات جاسوسی و (و حتی عملیاتی) آمریکا و هم‌پیمانان او در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی نیز قرار خواهد گرفت و این موجب افزایش تهدید برای کشور عزیزمان خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح تصریح کرد: ما علاوه بر اعلام و اخطار کتبی و انتقال پیام از طریق وزارت امور خارجه به کشور‌های میزبان ارتش آمریکا، با توسعه حضور و تعمیق گشت‌های هوایی و دریایی و تعمیق اشراف اطلاعاتی و انجام رزمایش‌های گوناگون دریایی موشکی و پهپادی و…، آمادگی و اخطار خود را اعلام کرده و می‌کنیم.

سرلشکر باقری تصریح کرد: توصیه دائمی و دوستانه ما به کشور‌های همسایه، برادری و همکارن برای برقراری امنیت منطقه توسط کشور‌های خودمان و عدم اتکا به بیگانگان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها