کد خبر 152639
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

پویش سراسری «همسفر من»، زیارت اربعین به نیابت از شهدا

پویش سراسری «همسفر من»، زیارت اربعین به نیابت از شهدا

پویش سراسری «همسفر من»؛ پیاده‌روی اربعین به نیابت از شهدای مدافع حرم در آستانه برپایی راهیپمایی عظیم اربعین حسینی(ع) آغاز شد.

به گزارش حیات، دبیرخانه پویش «همسفر من» با اعلام آغاز طرح پیاده‌روی اربعین به نیابت از شهدا اعلام کرد: زائران اربعین حسینی (ع) می‌توانند، با شرکت در پویش «همسفر من» به نیت پیاده‌روی با یاد یک شهید مدافع حرم، معنویت و حلاوت این سفر عاشقانه را دوچندان کنند.
آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین نقش شهدا در گشودن راه کربلا و عزت امروز شیعه در منطقه و نعمت زیارت عتبات عالیات و درک راهپیمایی اربعین از محورها و اهداف مهم این پویش است.
علاقمندان برای پیوستن به این پویش معنوی با ثبت‌نام و عضویت در سایت «همسفر با شهدا» به نشانی  hamsafarbashohada.ir و به انتخاب و علاقه خود از میان شهدای مدافع حرم بر اساس نام، سن، استان، شهرستان و سایر اطلاعات شهدا، طرح نایب الشهیدی اربعین را دریافت و در مسیر پیاده‌روی به یاد شهید از آن استفاده می‌کنند.
همچنین زائران گرامی می‌توانند در مسیر پیاده‌روی با طرح ویژه شهید مدافع حرم، عکس گرفته و با ارسال آن به کانال همسفر شهدا در پیام‌رسان روبیکا rubika.ir/hamsafar_sh در این پویش شرکت کنند. به 8 نفر از شرکت‌کنندگان در پویش «همسفر من» توسط پیام‌رسان روبیکا به قید قرعه هدایای ارزشمندی اهدا خواهد شد.
زائران و رهپویان اربعین اباعبدالله الحسین (ع) همچنین می‌توانند با انتشار تصاویر شهدا در صفحات مجازی خود در ایام راهپیمایی اربعین با هشتک #همسفر_با_شهدا  و #همسفر_من در این پویش شرکت کنند.
پویش سراسری پیاده‌روی اربعین به نیابت از شهدا با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، آستان قدس رضوی، خبرگزاری جمهوری اسلامی، خبرگزاری فارس، سازمان فضای مجازی بسیج، روبیکا، شبکه سه و شبکه 5 سیما در ایام برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها