کد خبر 152612
۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگاران:

سه ماموریت اعضای کابینه در سفرهای استانی هفته دولت/ فاز اقامتی مجتمع ایثار قم آماده خدمت رسانی به ایثارگران است

سه ماموریت اعضای کابینه در سفرهای استانی هفته دولت/ فاز اقامتی مجتمع ایثار قم آماده خدمت رسانی به ایثارگران است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:  اعضای کابینه در هفته دولت ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله دولت و افتتاح بعضی از پروژه ها به بررسی عملکرد پروژه های مصوب سفرهای استاتی رئیس جمهور  ماموریت دارند.

به گزارش حیات، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 7 شهریور، در جریان سفر به استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته دولت اعضای کابینه برای سرکشی به استانها و گزارش عملکرد یکساله دولت، همچنین افتتاح بعضی از پروژه ها و بررسی عملکرد پروژه های مصوب سفرهای استاتی رئیس جمهور  مامور شده اند.

وی افزود: بنا بر مسئولیت خود در خدمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان قم هستیم. در دیدارهایی با مراجع عظام تقلید از جمله آیت الله شهرستانی و آیت الله نوری همدانی در قم ضمن ابلاغ سلام دولت و  آیت الله رئیسی به آنان گزارش هایی از فعالیت ها و برنامه های تحولی دولت سیزدهم نیز ارائه شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: در این سفر همچنین پروژه مسکن در طرح نهضت ملی مسکن و یک هتل در بخش گردشگری و زیارتی افتتاح شد. همچنین مرکز اقامتی در کنار مجتمع ایثار که دارای سه فاز در حوزه‌های درمان و توانبخشی، ورزشی و این مرکز اقامتی که با ظرفیت 70 تخت است افتتاح شد و در اختیار ایثارگران استان قم و دیگر ایثارگران که به استان قم سفر می‌کنند قرار خواهد گرفت.

قاضی زاده هاشمی همچنین در پرسش به پاسخ خبرنگاران درباره اقساط وام مسکن ایثارگران در استان قم گفت: وامی که برای این عزیزان تصویب شده نسبتا گران قیمت است و به همین دلیل اقساط سنگینی دارند.
قیمت زمین هم محاسبه شده که برای اصلاح نیاز به مصوبات شورای عالی مسکن دارد که آقای استاندار محترم قم اعلام کردند که مکاتباتی انجام داده اند و ما نیز در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری های لازم را برای رفع مشکلات آنان انجام خواهیم داد.

برچسب‌ها