کد خبر 152592
۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

با حضور قاضی زاده هاشمی:

فاز اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل افتتاح شد

فاز اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل افتتاح شد

فاز اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل روز جمعه 4 شهریور ماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش «ایثار»، بخش اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل در طبقه سوم مجتمع و رو به دریاچه شورابیل قرار دارد و دارای 28 اتاق به ظرفیت پذیرایی 110 نفر است و منجر به اشتغال‌زایی برای نزدیک به 30 نفر از ایثارگران معزز شده است.
ایثارگران می‌توانند در کنار امکانات اقامتی از رستوران با ظرفیت 250 نفر و استخر و سونا نیز بهره‌مند شوند.
پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای آن در مجموع 41 میلیارد تومان هزینه شده است و فاز توانبخشی و فرهنگی آن در آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون رئیس جمهور در مراسم افتتاح بخش اقامتی این مجتمع گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در تمامی استان‌ها مرکزی را برای ایثارگران عزیز ایجاد می‌کند که مجموعه‌ای از خدمات درمانی توانبخشی، اقامتی، سیاحتی و ورزشی را در اختیار این عزیزان قرار دهد که مرکز توانبخشی اردبیل یکی از این مراکز است.
قاضی‌زاده هاشمی افزود: یکی از بهترین مناطق اردبیل اطراف دریاچه شورابیل است که فضای زیبایی دارد و امیدواریم در این مرکز هم برای ایثارگران عزیز استان اردبیل و هم برای ایثارگران عزیزی که از سراسر کشور به اردبیل تشریف می‌آورند خدمات خوبی ارائه شود.
معاون رئیس جمهور پس از بازدید از این مجتمع در بیمارستان شهید پاریاب (ایثار) اردبیل حضور یافت و با جانبازان اعصاب و روان و بستری در این بیمارستان در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
بیمارستان شهید پاریاب (ایثار) اردبیل تنها بیمارستان مجهز در رسیدگی به بیماران و جانبازان اعصاب و روان شمال غرب کشور است و بسیاری از ایثارگران تحت درمان پزشکان و کادر مجرب این بیمارستان سلامتی خود را به دست آورده و به آغوش خانواده باز می‌گردند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها