کد خبر 152583
۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

وزیر بهداشت: خون شهدا سبب ایستادگی ما برابر هجمه دشمنان شد

وزیر بهداشت: خون شهدا سبب ایستادگی ما برابر هجمه دشمنان شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خون شهدا سبب شده است تا ما برابر تهاجم دشمنان و هجمه‌هایی که در طول این 43 سال ادامه دارد، بایستیم.

به گزارش حیات، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی قبل با خانواده معلم شهید عطاءالله صحافی در سمنان دیدار کرد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت بسیار خرسندیم که در محضر خانواده شهید صحافی هستیم، اظهار کرد: شهدا سرمایه اصلی ما در دولت و کشور هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی همواره بر حضور بین خانواده معزز شهدا تأکید دارد و امروز نیز بنده حامل سلام گرم رئیس جمهوری هستم.

عین‌اللهی اضافه کرد: خون شهدا سبب شده است تا ما برابر تهاجم دشمنان و هجمه‌هایی که در طول این 43 سال ادامه دارد، بایستیم.

وی تصریح کرد: امروز نیز کشور با تحریم ناجوانمردانه دشمن مواجه است و دشمن قصد دارد مانع پیشرفت کشور شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شهدا، خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران کشور را به این توفیقات رساندند، خاطرنشان کرد: از روح بلند شهید صحافی می‌خواهیم که کمک کند تا در زمینه خدمتگزاری به مردم موفق باشیم.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همراهی کردند.

شهید عطاءالله صحافی، فرزند عبدالحسین، متولد 25 دی‌ماه 1331 در سمنان بوده است که به مدت 6 ماه و 26 روز در جبهه حق علیه باطل حضور داشت و در روز 22 بهمن‌ماه سال 1364 در عملیات والفجر 8 در منطقه اروندرود جزیره ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادت رسید و محل دفن این معلم شهید گلزار شهدای امام‌زاده یحیی (ع) سمنان است

برچسب‌ها