کد خبر 152544
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

مدیر کل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش الماس‌های درخشان:

 آزادگان مایه افتخار و مباهات جامعه ایثارگری هستند

 آزادگان مایه افتخار و مباهات جامعه ایثارگری هستند

رضا پارسیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش الماس‌های درخشان گفت: آزادگان سرافراز و بی ادعا کمترین مراجعه به بنیاد را دارند و اگر مراجعه ای هم هست جهت دیدار و خدا قوت به خادمان خودشان در بنیاد است. این عزیزان مایه افتخار مباهات جامعه ایثارگری هستند.

به گزارش حیات،  همایش سراسری تجلیل از آزادگان استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «الماس‌های درخشان» با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح،معاون سیاسی امنیتی استاندار،مشاور امور ایثارگران، استاندار و جمعی ازمسولین استانی و شهرستانی در شهر سی سخت برگزار شد.


 رضا پارسیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از استقبال گرم مردم،آزادگان و عوامل، نهاد ها و ادارات که در برگزاری هرچه بهتر این برنامه تلاش کردند گفت: قریب چهار ماه بنیاد شهید توفیق خدمت دارم انصافا قشر شریف آزادگان ما کمترین مراجعه در بنیاد داشتن و اگر مراجعه داشتند جهت عرض خدا قوت بود به خادمان خودشان این قشر در استان ما مایه افتخار مباهات جامعه ایثارگری هستند.
 
وی افزود:  در استان ما 317ازاده سرافراز داریم و سی دو نفر از آزادگان ما دار فانی را وداع گفتند دو نفر از این ازادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
وی بیان داشت:آمار جامعه هدف بنیاد شهید هشتاد هزار هفصد شانزده نفر که عبارتند که شامل خانوده های شهدا والدین خواهران برادران همسران و فرزندان شهدا جانبازان ایثارگران آزادگان که مشمول خدمات بنیاد بنیاد شهید هستند هزار هشتصد دو شهید داریم مهم ترین موضوع توجه به سلامت این عزیزان هست.
پارسیان نژاد بیان داشت و گفت: باید به جد عرض کنم مهکترین اولویت مشکلات جامعه ایثارگران به ویژه آزادگان مسئله اشتغال فرزندان این عزیزان هست ما در سال های گذشته با تبعیض و نگاه قومی قبیله ای خیلی از جاها در حق جامعه ایثارگری باعث مشکلات فراوانی شد الان به لطف الهی با دعای خیر عزیزان با حضور جناب دکتر احمد زاده و مجموعه معاونین و جناب هاشمی مهر نماینگان فرماندار واقعا تلاش میکند برای حل مشکلات جامعه ایثارگران انتظار جامعه شهدا اینه که در گلزار ها بیشتر رسیدگی شود.

در ادامه سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح ضمن تقدیر و تشکراز زحمات فرماندار محترم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ،معاون سیاسی استاندار و امام جمعه محترم شهرستان دنا و همچنین حضور آزادگان و مردم گفت:مناسبت آزادی آزادگان ما که مقارن شده با ایام عاشورا محرم قرابت بسیار ارزشمند و نزدیکیست.
وی افزود: همه رزمندگان ما الگو و تفکرشان برگرفته ازایام محرک و عاشورای حسینی است عاشورا سراسر ویژگی های بی بدیلی است.
وی بیان داشت:از ایثار از وفا از عشق از آزادگی چیزی که ما همیشه به آن نیاز داریم یکی ولایت هست یکی بزرگترین درس عاشورا ولایت مداریست.
خرمدل بیان داشت:هشت سال مقاومت کردیم ثمره این مقاومت باعث شده تفکر ولایی و جمهوری اسلامی از دریای سرخ تا دریای مدیترانه طنین انداز است.
فرمانده سپاه استان گفت:قریب چهل سال ما تحریم هستیم که در هر کشوری بود از پا در می آمد اما با صبر زینبیه مردم سر بلندیم و امروز محتاج کسی نیستیم ماهواراه پرتاب میکنیم کشور های دیگه از ما درخواسن پهباد میکند در حوزه پزشکی مه خیلی جلو هستیم.
وی تصریح کرد:درست است که در بحث معیشت مشکلاتی داشتیم که اگر مسئولین گوشبه فرمان ولایت داشتند این مشکلات پیش نمی آمد.
 
لازم به ذکر است این برنامه به صورت نمادین با اجرای آیین استقبال از آزادگان دفاع مقدس،تئاتر توسط خود آزادگان،کوه پیمایی و… به مدت دوشبانه روز در حال برگزاری است.

برچسب‌ها