کد خبر 152515
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

محکومیت هتک حرمت شهدای مدافع حرم از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران

محکومیت هتک حرمت شهدای مدافع حرم از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران

بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای جسارت و توهین یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم و از جمله سردار بزرگ شهید حاج حسین همدانی را به شدت محکوم کرد. به گزارش «ایثار»، در این بیانیه آمده است: امنیت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدایی است که با ایمان و اعتقادی راسخ در مسیر حفظ و پاسداشت ارزش‌های الهی، اسلامی و انقلابی خون خویش را نثار کردند و یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان هیچ‌گاه از ذهن مردم قدرشناس ایران پاک نخواهد شد. شهدای مدافع حرم و ایثار آنها موجب حفاظت از مرزهای ایران اسلامی شدند و توطئه شوم استکبار در پیدایش داعش را نقش بر آب کردند لذا جبهه استکبار هرگز این شکست بزرگ را فراموش نخواهد کرد و در روزهای اخیر ضد انقلاب با پشتیبانی و حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دست به عقده‌گشایی سخیفی زده و به هتک حرمت پاک‌ترین فرزندان این ملت پرداخت که قابل بخشش نیست. امروز جبهه مقاومت که سرشار از فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت است یگانه منجی ملت‌های مظلوم منطقه در مقابل سلطه‌گران است و به همین دلیل فتنه‌گران دست به اینچنین اقدامات وقیحانه‌ای می‌زنند. خانواده معظم شهدا و ایثارگران همانگونه که بارها اعلام کرده‌اند امروز نیز آماده جهاد و لبیک به فرمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هستند و عموم جوانان ایران اسلامی نیز برای جانفشانی در راه اسلام و ایثار و شهادت بی‌تابی می‌کنند و فتنه‌گرانی که مطرود جامعه اسلامی شده‌اند آرزوها و اهداف شوم خود را به گور خواهند برد. جسارت و توهین یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم و از جمله سردار بزرگ شهید حاج حسین همدانی که خون پاکشان را در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی نثار کردند اقدامی نابخشودنی و مستحق مجازات است و بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی امور مربوط به شهدا و ایثارگران هتک حرمت و توهین به ساحت این شهدا و شهید بزرگوار سردار همدانی را به شدت محکوم می‌کند و از مراجع قانونی انتظار دارد در مقابل این نوع اقدامات و حمله به ارزش‌های ایران اسلامی سکوت نکرده و برخورد قانونی و اشد مجازات را در دستور کار قرار دهند. انتهای پیام/

به گزارش «حیات»، در این بیانیه آمده است:


امنیت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدایی است که با ایمان و اعتقادی راسخ در مسیر حفظ و پاسداشت ارزش‌های الهی، اسلامی و انقلابی خون خویش را نثار کردند و یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان هیچ‌گاه از ذهن مردم قدرشناس ایران پاک نخواهد شد.


شهدای مدافع حرم و ایثار آنها موجب حفاظت از مرزهای ایران اسلامی شدند و توطئه شوم استکبار در پیدایش داعش را نقش بر آب کردند لذا جبهه استکبار هرگز این شکست بزرگ را فراموش نخواهد کرد و در روزهای اخیر ضد انقلاب با پشتیبانی و حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دست به عقده‌گشایی سخیفی زده و به هتک حرمت پاک‌ترین فرزندان این ملت پرداخت که قابل بخشش نیست. امروز جبهه مقاومت که سرشار از فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت است یگانه منجی ملت‌های مظلوم منطقه در مقابل سلطه‌گران است و به همین دلیل فتنه‌گران دست به اینچنین اقدامات وقیحانه‌ای می‌زنند.


خانواده معظم شهدا و ایثارگران همانگونه که بارها اعلام کرده‌اند امروز نیز آماده جهاد و لبیک به فرمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هستند و عموم جوانان ایران اسلامی نیز برای جانفشانی در راه اسلام و ایثار و شهادت بی‌تابی می‌کنند و فتنه‌گرانی که مطرود جامعه اسلامی شده‌اند آرزوها و اهداف شوم خود را به گور خواهند برد.


جسارت و توهین یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم و از جمله سردار بزرگ شهید حاج حسین همدانی که خون پاکشان را در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی نثار کردند اقدامی نابخشودنی و مستحق مجازات است و بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی امور مربوط به شهدا و ایثارگران هتک حرمت و توهین به ساحت این شهدا و شهید بزرگوار سردار همدانی را به شدت محکوم می‌کند و از مراجع قانونی انتظار دارد در مقابل این نوع اقدامات و حمله به ارزش‌های ایران اسلامی سکوت نکرده و برخورد قانونی و اشد مجازات را در دستور کار قرار دهند.


انتهای پیام/

برچسب‌ها