کد خبر 152511
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

در دارالمومنین همدان؛

تجمع مردم در محکومیت هتک حرمت به شهید همدانی

تجمع مردم در محکومیت هتک حرمت به شهید همدانی

مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور همدان در محکومیت هتک حرمت به شهید مدافع حرم سرلشکر شهید حاج حسین همدانی تجمع اعتراضی برگزار می‌کنند.

به گزارش حیات به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛

مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور همدان، فردا، 20 مردادماه، ساعت 11 در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان در محکومیت هتک حرمت به شهید مدافع حرم سرلشکر شهید حسین همدانی تجمع اعتراضی برگزار می‌کنند.

 امروز نیز مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین در مراسم عزاداری سومین روز از سالروز شهادت امام حسین (ع) و سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع) با در دست داشتن تصاویر شهدای مدافع حرم، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج حسین همدانی در محکومیت هتک حرمت فتنه‌گران این اقدام را محکوم و وفاداری خود را به آرمان‌های امام و شهدا اعلام کردند.

تجمع مردمی دارالجهاد همدان در محکومیت توهین به شهدای مدافع حرم و سردار پرافتخار شهید حاج حسین همدانی در میدان فلسطین همدان و با حضور گروههای مختلف مردم برگزار شد.

همچنین ظهر امروز دانشجویان بسیجی و ولایی استان همدان در محکومیت هتک حرکت یکی از سران فتنه به شهید مدافع حرم سرلشکر شهید حاج حسین همدانی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در تجمع دانشجویان نسبت به این هتک حرمت در مزار شهید همدانی گفت: این روزها توهین به سردار همدانی مشابهت پیدا کرد به جریانی که در کربلا رخ داد، حضرت زینب کبری(س) وقتی دشمن جنازه‌های خود را دفن کرد ولی شهدای بی‌سر کربلا را رها کرد، فرمودند «هر چند که اینها در بین فرعونیان زمین ناشناخته باشند، اما در نزد ملائکه آسمان شناخته شده هستند».

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی  افزود: شهدای مدافع حرم در بین فتنه‌گران مغضوب هستند اما آنها بدانند این شهدا در بین آزادگان جهان و در بین دلدادگان نظام اسلامی و ولایت محبوب هستند و امروز در هیچ کوی و برزنی در سوریه نیست که یادی از شهید همدانی نکنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: تمام نیروهای مقاومت امروز در شهرها و روستاهای سوریه مدیون اقدامات شهید همدانی در جبهه مقاومت است که این حرکت امروز نیز جاری و ساری بوده و در امتداد رویکرد این شهید عزیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه آنچه امروز فتنه‌گران را وادار به یاوه‌گویی و توهین به این شهید بزرگوار کرده است، ضربه‌ای بود که از این شهید عزیز در فتنه سال 88 خوردند گفت: جذب و ساماندهی افرادی که از جانب سران فتنه فریب خورده بودند و مواجهه با اقدامات فتنه‌گران باعث شده کینه شهید عزیز ما سال‌های سال در درون آنها باقی بماند. 

وی تأکید کرد: فتنه‌گران امروز بدانند این حرکت‌های آنها نه تنها ذره‌ای از مقبولیت این شهید کم نکرد بلکه لازم شد یکبار دیگر شخصیت شهید همدانی و اثرگذاری ایشان در امنیت کشور  بازگو شود.

آقای فلاحی با بیان اینکه فتنه‌گران بدانند با این رفتار وقیحانه چیزی نیستند جز ابزار دست صهیونیست‌ها گفت: البته این اقدامات و توهین‌ها راه به جایی نخواهد برد چرا که شهدا همیشه سرافراز هستند.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان و همرزم شهید همدانی هم گفت: گاهی اوقات تفاله‌هایی از این پسمانده‌ها و کسانی که در فتنه‌های گوناگون حضور داشتند، هر از چند گاهی حرکت‌هایی انجام می‌دهند که بخشی به خاطر این است که جامعه را تست کنند و ببینند عکس العمل مردم در برابر شهدا و ولایت چیست؟

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه امروز فتنه‌گران شهید همدانی را به عنوان سرباز ولایت نشانه گرفته‌اند تصریح کرد: این افراد عصبانی و ناراحت هستند چون می‌دانند از کجا ضربه خورده ‎اند باید قبول کرد که در سال 88 فرمانده میدانی مواجهه با فتنه شهیدسردار همدانی بود.

وی  گفت: شخصیت شهید همدانی به خوبی معرفی و آن تکلیف و وظیفه‌ای به خوبی ادا  نشده چون ایشان کارهایی انجام داده که هیچ وقت به نام خودش نبود و به نام دیگران خدمات‌رسانی می‌کرد.

همرزم شهید همدانی تصریح کرد: اگر امروز این تفاله‌ها حرکت‌هایی را انجام می‌دهند، اینها زیاد مهم نیست ولی به عقبه اینها نگاه کنید استکبار و اسرائیل به آنها دستور داده که این صحبت‌‌ها را کنند، پس هر کس باید یک شهید همدانی باشد.

احمدی دبیر جنبش دانشجویی در استان همدان هم  در این مراسم تجمع ضمن محکومیت هتک حرکت به مقام شهید مدافع حرم سردار همدانی گفت: فتنه‌گرانی که دیروز به واسطه اهانت به اهل بیت(ع) و حرمت شکنی در روز عاشورا مطرود جامعه ولایی شده‌اند امروز نیز از هتک حرمت به شهدای مدافع حرم دریغ نمی‌کنند.

وی  تصریح کرد: جنبش دانشجویی این هتک حرمت را برنمی‌تابد و خواستار برخورد جدی و قاطع با فتنه‌گران است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها