کد خبر 152475
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

وداع باشکوه مردم تهران با شهدای مدافع حرم+عکس و فیلم

 وداع باشکوه مردم تهران با شهدای مدافع حرم+عکس و فیلم

مراسم وداع با پیکر مطهر پنج شهید تازه تفحص شده جبهه مقاومت، دقایقی با حضور گسترده مردم در میدان امام حسین(ع) تهران در حال برگزاری است.

به گزارش حیات، مراسم تشییع و وداع مردم با پیکر مطهر پنج شهید تازه تفحص شده جبهه مقاومت از ساعتی قیل در میدان امام حسین  در حال برگزاری است. وداعی با شکوه به حضور گسترده  مردم با عطر یاد عاشورایی حسینی در کنار پیکرهای مطهر شهدا .

 

خیل عظیم عزاداران حسینی  برای بدرقه شهدا  در میدان امام حسین حاضر شده اند این آیین عظیم با حضور گسترده خانواده های شهدا و جانبازان  و با نوای  مداحان در حال برگزاری است و لحظه هایی ناب عاشورایی در حال ثبت در حافظه تاریخی تهران است.

 مردم گرداگرد پیکرهای مطهر پنج شهید مدافع حرم، سردار شهید عبدالله اسکندری، شهید رحیم کابلی، شهید مصطفی تاش موسی، حجت الاسلام شهید محمد امین کریمیان و شهید عباس آسمیه در حال عزادای سرور و سالار شهیدان هستند.

در این مراسم  سردار حسین سلامی فرمانده سپاه، به سخنرانی پروشور و حماسی در وصف شهیدان پرداخت . فرمانده کل سپاه در این همایش با شکوه تاکید کرد: آمریکا چمدان‌های خود را بسته و در حال خروج از منطقه است.

همسر شهید بی سر عبدالله اسکندری در سخنان کوتاهی در این مراسم با اشاره به ایام سوگواری حضرت اباعبدالله گفت: اگر قیام امام حسین نبود من چطور میتوانستم با پیکر بدون سر عبدالله استقامت کنم و اگر ناله فرزندان حسین نبود من چطور میتوانستم در مقابل این مصیبت سربلند کنم.

پس از مداحی محمدرضا  و حسین طاهری، اجرای گروه سرود ابناءالحسن و گروه نسیم قدر اجرای برنامه کردند و هم اکنون مراسم دمام زنی در حال اجراست.

 موکب‌های اربعینی نیز در حاشیه این مراسم برپاشده به زائران شهدا خدمات ارائه می‌کنند.

 

گزارش تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

برچسب‌ها